Vita Hypotheekadvies – Maak een afspraak voor een gratis oriënterend gesprek!

Ook in Krimpen aan den IJssel zitten fans van vv Nieuwerkerk. Paul van der Pennen, hypotheekadviseur, 41 jaar, is er zo een. Paul: “Ik ben eerder jeugdcoördinator en pupillentrainer bij het Krimpense DCV geweest. Mijn twee dochtertjes voetballen er. Maar als ze een wedstrijd spelen bij Nieuwerkerk, dan valt je direct de uitstekende organisatie op. Niet alleen de talentvolle voetballertjes en de discipline binnen de lijn, maar ook de organisatie eromheen klopt als een bus”.

Waarom kiezen voor Vita Hypotheekadvies?

Paul maakt deel uit van de landelijke keten Vita Hypotheekadvies, een onafhankelijk hypotheekadviesbureau, waarvan er 15 kantoren gespreid over het land zijn. Paul: “Een voordeel van deze schaalvergroting is de snelheid waarmee aanvragen voor een hypotheek of lening door ons kunnen worden afgewikkeld. Ik adviseer klanten die een huis willen kopen of gaan verbouwen, in een gratis gesprek, welke hypotheek en voorwaarden hiervoor het meest geschikt zijn. Zeker 65% van mijn klanten komen bij me om de hypotheek over te sluiten. De meeste hypotheken hebben een looptijd van 10 jaar of langer. De afgelopen jaren is de rente voor nieuwe hypotheken fors gedaald, tot 1% nu. Overstappen naar een lagere hypotheekrente is daarom best aantrekkelijk. Voor de klant bereken ik graag of het loont om de overstap te maken”.

Verzekeringen

Naast hypotheekadvies helpt Paul, zoals gewenst, bij de keuze voor het afsluiten van schadeverzekeringen. Op het woonhuis (inboedel-, opstalverzekering), de auto, maar ook voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering, overlijdenverzekering of uitvaartverzekering.

Tevreden klanten

Paul van der Pennen is medio 2020 voor zichzelf begonnen als hypotheekadviseur bij Vita Hypotheekadvies. Eerder deed hij jarenlang hetzelfde werk bij diverse filialen van de Rabobank. Maar waar banken klanten adviseren via het scherm, hecht Paul aan het persoonlijk gesprek met de klant. Dat levert veel tevreden reacties van klanten op.

Sponsor voetbalvereniging Nieuwerkerk

Paul: “Bij de Rabobank heb ik geleerd hoe belangrijk een maatschappelijke bijdrage aan de gemeenschap is. Dat hoop ik op deze manier ook een beetje te doen. Mijn keuze viel daarbij op vv Nieuwerkerk, waar ik het nieuwe elftal onder de 23 jaar ga steunen. De club wil hiermee talentvolle jeugd een kans geven zich verder bij hun club te ontwikkelen. Een doelstelling die me zeer aanspreekt”!

VITA Hypotheek Advies

Jan Steenstraat 12 A