Ton Boonekamp lid van verdienste

Zoals vorige maand aangekondigd, zal onze kantinebeheerder Ton Boonekamp na dit lopende seizoen na 25 jaar zeer trouwe dienst stoppen met het draaien van de bardiensten in de kantine. Afgelopen zaterdag 25 mei hebben we tijdens het 100%NL feest van de gelegenheid gebruik gemaakt en het podium genomen om Ton ten overstaan van iedereen te bedanken voor de vele jaren in dienst van onze vereniging en als blijk van onze oprechte waardering hebben wij Ton Boonekamp LID VAN VERDIENSTE gemaakt van de vereniging vv Nieuwerkerk.

Naast Ton, nemen aan het einde van dit seizoen ook Monique Wagner en Maartje Wetzel-Versloot afscheid na zeer vele jaren trouwe dienst in de kantine van vv Nieuwerkerk. Ook naar Monique en Maartje spreken wij onze zeer oprechte waardering uit vanuit de vereniging en ook zij zijn in het zonnetje gezet tijdens het 100%NL feest afgelopen zaterdag 25 mei.

Namens het bestuur van vv Nieuwerkerk willen wij Ton, Maartje en Monique van harten bedanken voor de vele vele jaren trouwe dienst. BEDANKT!!!