Storing formulieren ledenadministratie

Wij hebben deze week helaas moeten constateren dat er een storing aanwezig was in de doorgifte van de formulieren voor de ledenadministratie op onze website. Deze storing is inmiddels verholpen.

Onze excuses voor diegenen die hebben geprobeerd zich of hun kind aan te melden bij onze vereniging. Wij hebben te maken gehad met een technische storing op onze website waardoor de recente inschrijvingen niet op de juiste plaats terecht zijn gekomen.

Wij hebben nu alle bij ons bekende meldingen alsnog verwerkt en daarop een reactie gegeven aan de inzender.
Heeft u van ons geen reactie ontvangen en heeft u wel (recent) een inschrijving gedaan, dan verzoeken wij u dit nogmaals te proberen.
Ik verzoek u daarnaast om een mail te zenden aan: ledenadministratie@vvnieuwerkerk.nl met de mededeling dat u een inschrijving heeft gedaan.
Wij nemen daarna binnen enkele dagen contact met u op of alles gelukt is.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de overlast.

Namens de ledenadministratie van vv Nieuwerkerk