Glasvezelcampagne in Nieuwerkerk aan den IJssel

Beste leden van vv Nieuwerkerk,

De glasvezelcampagne van Delta Fiber in Nieuwerkerk aan den IJssel is gestart. Als tenminste 20% van de huishoudens, ‘ja’ zegt tegen de aanleg van een glasvezelnetwerk en vóór 13 juli 2022 een abonnement afsluit bij één van de telecomaanbieders, dan komt er glasvezel in onze stad. De aanleg van het netwerk start dan omstreeks de herfst van 2022. Wij van vv Nieuwerkerk vinden het van groot belang dat iedereen aangesloten kan worden op glasvezel om zo te profiteren van snel, stabiel en betaalbaar internet dat klaar is voor de toekomst. In deze tijd is dat belangrijker dan ooit. Daarom werken wij samen met Delta Fiber door middel van sponsoring en een clubactie.

Caiway glasvezel

Meld je vóór 13 Juli aan via onze pagina.

Onderdeel van deze samenwerking is de sponsoring van onze vereniging. Overweeg je om een Glasvezelabonnement af te sluiten? Doe dat dan via onze vereniging. Via onderstaande linkjes kan jij je aanmelden voor glasvezel van Caiway of DELTA. Onze vereniging ontvangt dan € 50,- aan sponsorinkomsten! Jij als nieuwe klant ontvangt €25,- op je bankrekening! Als je voor 13 Juli inschrijft betaal je geen aansluitingskosten t.w.v. € 650,- Belangrijk om te weten dat het sponsorbedrag en de eenmalige korting van €25,- alleen uitgekeerd worden indien je, je aanmeld via onderstaande linkjes.

Aanmelden bij Caiway doe je hier

Aanmelden bij DELTA doe je hier

Informatieavonden

DELTA Fiber Netwerk vertelt je graag meer over de glasvezelcampagne, het aanbod en de aanleg van glasvezel. Daarom worden er op verschillende momenten informatieavonden georganiseerd waar je terecht kan met al je vragen over glasvezel. Op Donderdag 2 juni en Dinsdag 7 juni vinden deze plaats in het Kerkelijk Centrum J.A. Bijerinkstraat 53 in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen, meld je dan hier aan voor de online informatieavond op donderdag 9 Juni.

Speciaal voor leden, supporters en anderen geïnteresseerden organiseren wij samen met Delta een informatieavond op de club. Op dinsdag 21 juni. Iedereen is welkom en er is volop gelegenheid om vragen te stellen. De zaal is geopend vanaf 19.00 uur. Van 19.30 tot 20.30 uur vindt de presentatie plaats. Na afloop kan je deelnemen aan onze clubactie of je vragen stellen aan de mensen van Delta.

Steun de vereniging!

Om zoveel mogelijk mensen in Nieuwerkerk aan den IJssel zich aan te laten melden en zodoende een mooi sponsorbedrag op te halen, hebben wij de hulp nodig van jullie als leden. Ik wil jullie vragen om de linkjes te delen met de buren, familie en vrienden, en hen te vragen om zich via onze linkjes aan te melden. Alleen samen kunnen we er voor zorgen dat de 20% behaald wordt en Nieuwerkerk ook echt aangesloten worden op Glasvezel.

Namens het bestuur,

Rob de Bruijn