Kom gerust eens langs bij GARDEROBE for men!

Vanaf 1 oktober vorig jaar is winkelcentrum Reigerhof een met smaak ingerichte nieuwe herenmodezaak rijker. Rob Schurink (59 jaar jong), heeft als eigenaar van “Garderobe for men” zelf de fraaie inrichting van de mannenmodewinkel bedacht. Zelfs de koffiehoek is hij niet vergeten, waar klanten bij hun bezoek een heerlijke cappuccino krijgen aangeboden. Rob: “Creativiteit heb ik van thuis meegekregen. Mijn moeder en ook mijn broers zijn actief in de kunst en cultuur. Het zakelijke heb ik meer van mijn vader mee gekregen”. Rob Schurink is een bevlogen en gedreven man, die al zijn hele leven in de kledingbranche actief is. Rob: “Ik vind het vooral leuk om met mensen te werken en help ze graag bij de keuze voor hun kleding”.

“Garderobe for men” is een avontuur

Rob Schurink is het type man, die bij uitdagingen zich “als een vis in het water” voelt. Bij de verplichte winkelsluiting tijdens de lockdowns, wist hij altijd creatieve oplossingen te bedenken om zijn klanten toch te bedienen. De afgelopen negen jaar leidde Rob modewinkel Shoeby in winkelcentrum Reigerhof. Vorig jaar vond hij de tijd rijp om zelf in Nieuwerkerk met een herenmodezaak te starten. Rob: “Een herenmodezaak in het middensegment is een formule waar zeker een markt voor is in Nieuwerkerk. Ik ga het avontuur graag aan. Mensen hebben na de Coronaperiode weer de behoefte om met een pak of colbert naar hun werk te gaan. Mannen willen er weer goed gekleed en up-to-date uitzien, dat merk ik steeds bij onze klanten”.

Van jeans tot maatpak

Garderobe heeft kleding voor de groep avontuurlijke mannen, die er goed uit willen zien. Mannen, die de juiste outfit bij diverse situaties willen dragen. Kleding die niet leeftijd gebonden is. Met merken als Tommy Hilfiger, State of Art, MAC-jeans, John Miller, Vanguard en Desoto weet je zeker dat je er up-tot-date uitziet. Daarnaast biedt Garderobe maatwerk in mode voor o.a. kostuums en shirts.

Wensenlijstje

Rob: “We willen het shoppen op afspraak verder gaan promoten en uitbouwen zodat een klant buiten de reguliere openingstijden rustig kan shoppen. Ook voor een maatpak of trouw- en rouwkleding”. Verder staat op Rob’s wensenlijstje het uitbouwen van de winkel om nieuwe bestaande merken op te nemen.

Een bekend gezicht in het dorp

Rob Schurink is door zijn werk bij Shoeby en als voorzitter van de winkeliersvereniging Reigerhof bij vele Nieuwerkerkers bekend. Als bestuur van het winkelcentrum Reigerhof is men zeer actief om via diverse gremia en -activiteiten het goed bezochte en gezellige winkelcentrum te promoten.

Tot ziens bij GARDEROBE for men

Rob: “Wij zien je graag in onze winkel in winkelcentrum Reigerhof 106, mede namens Helma en Daan, Jeanette, Annetta, Maria en Wendy”.

Garderobe for men

Reigerhof 106