Nieuwerkerk spelers en teams gaan op de foto (update)

Bijna 400 jeugdspelers van vv Nieuwerkerk t/m Onder 12 zijn de afgelopen weken op de foto gegaan. We hebben de mooiste uitgezocht en die staan klaar om te bestellen.

Vanaf maandag a.s. krijg je op de training een inlogkaartje met een persoonlijke code. Als je die invoert op de pagina www.vvnieuwerkerk.nl/foto-bestellen/ dan kom je op jouw persoonlijke pagina waar de persoonlijke foto’s en de teamfoto staan. Je kunt een download, foto’s in verschillende formaten en een stickervel met een ‘vriendenvel’ waarmee je stickers van jouw voetbalvrienden kunt verzamelen.

Van iedere verkochte foto gaat zo’n 70% van de opbrengst naar de club. Het is dus niet alleen leuk om de foto’s thuis te krijgen, je steunt de club er ook nog mee! En dat kunnen we in een tijd dat de kantine dicht is heel goed gebruiken.

Nog niet alle spelers en teams zijn op de foto gegaan. Ook krijgen we vragen van voetbalgezinnen, die met elkaar op de foto willen. Die gelegenheid komt. We zullen op meerdere dagdelen, als de Corona-situatie het toelaat, met de fotografen klaarstaan. Daarvoor publiceren we over ongeveer drie weken een reserveringssysteem, zodat je zelf een moment kunt prikken, waarop dat het beste uitkomt. Daarmee weten wij ook wanneer je komt. Dat kan dus ook voor een teamfoto van andere teams!