Steun onze club in lastige tijden! Het kost je niets.

Steun je club in deze lastige tijden!

Zonder dat het je zelf geld kost kun je als Rabobank klant je stem uitbrengen voor je favoriete vereniging. Door je stem uit te brengen voor Voetbalvereniging Nieuwerkerk kan een stukje van de Rabobank winst ten goede van onze vereniging komen. Hiermee kunnen wij investeringen zoals die in goals, boardingveldjes of de aanschaf van materialen blijven doen. Juist nú, in een tijd waar kantine-inkomsten uitblijven en de kans op verandering in die situatie verder uit zicht lijkt dan ooit.

Rabobank investeert een deel van haar winst in maatschappelijke bestedingsdoelen van clubs en verenigingen. Laten we ons zichtbaar maken en stem op onze mooie vereniging.

Het kost je behalve 5 minuten van je tijd, verder niets.

Deel dit bericht a.u.b. met zoveel mogelijk met familieleden, kennissen en vrienden.

Samen vormen we onze vereniging!

Klik om te kunnen stemmen op deze link https://www.rabo-clubsupport.nl/deelnemers?code=3668&zoekterm=vv+nieuwerkerk

Bedankt voor je stem.