VV Nieuwerkerk Voetbalkamp in de meivakantie 2024

Kom je ook naar het leukste voetbalkamp van Nieuwerkerk? Tijdens het VV Nieuwerkerk Voetbalkamp leer je beter voetballen en gaan we andere toffe dingen doen. Je gaat veel voetballen onder leiding van toptrainers en die maken van jou een betere voetballer!

We leren je niet alleen voetballen, maar ook leren we hoe je beter kan samenspelen zodat je nog meer plezier krijgt in het spelletje (en dus beter presteert)! Dit doen we aan de hand van een inspirerend programma dat jou motiveert om te werken aan jouw techniek, motoriek, mentaliteit en teamspel. Dit alles ga je niet alleen maar buiten doen, want we zullen ons ook gedeeltelijk naar een binnen locatie verplaatsen.

2 en 3 mei 2024

119,00

Beleef een onvergetelijke meivakantie vol voetbalavontuur bij het VV Nieuwerkerk Voetbalkamp
Locatie: Sportpark Dorrestein 2 – 2912 TL Nieuwerkerk aan den IJssel
Voor wie: Alle kinderen van 4 t/m 13 jaar.
Tijden: Alle dagen van 09:00 tot 16:00 uur