Slim samenwerken is de slogan bij V2N Accountants & Adviseurs

Hoewel het kantoor van V2N Accountants & Adviseurs in Hendrik Ido Ambacht staat, heeft Mark Gouma (43 jaar) een grote klantenkring in Nieuwerkerk. Dat is niet zo vreemd. Mark is een geboren en getogen Nieuwerkerker en kent zo ongeveer iedereen in het dorp.  Het is dan ook niet verwonderlijk dat de klanten van V2N voor een groot deel afkomstig zijn uit Nieuwerkerk. Samen met Kees van Vugt en Ronald Noordam vormt Mark, als bedrijfseconoom, de directie van V2N. Oud-Nieuwerkerker Ronald Noordam droeg in het verleden nog de clubkleuren van vv Nieuwerkerk. Het gedreven V2N team bestaat uit totaal negen deskundige, betrouwbare professionals.

Keuze voor het Midden- en Kleinbedrijf

Mark: “Wij kiezen ervoor om onze dienstverlening te richten op de detaillist, de ZZP’er tot en met de grotere controleplichtige onderneming. Mensen die vaak hard en lang werken om in hun onderhoud te voorzien. We zijn zeer klantgericht. Regelmatig overleggen we met onze klanten en adviseren over zaken als belastingbesparing, pensionering en toekomstplanning. Onderwerpen die bij dat laatste aan de orde komen zijn: ga ik als bedrijf een overname doen, een fusie aan. Je bent er niet alleen als het goed gaat, maar ook als het slecht gaat met een bedrijf moet je ze bij staan. Wij als V2N hebben veel ervaring in huis om allerlei financiële vraagstukken op te lossen. Onze insteek is steeds om bedrijven, hoe groot of klein ook, vooruit proberen te helpen. Dat geeft al onze medewerkers een boost”.

V2N van alle markten thuis

V2N biedt klanten een breed pakket van financiële diensten aan: van accountancy werkzaamheden, bedrijfseconomische advisering tot belastingadvies en het verzorgen van belastingaangiften. Mark: “Wij zijn bezig om samen met onze klanten een omslag te maken naar interactieve klantcontacten met ons kantoor. Dus geen bonnetjes meer en mappen vol facturen bij ondernemers. Dat kost veel tijd en energie. Maar die informatie digitaal aan ons kantoor aanleveren. Op die manier snijdt het mes aan twee kanten. Wij voeren de administratie voor het bedrijf efficiënt uit en kunnen de belastingaangifte snel de deur uit doen. De ondernemer kan op zijn beurt meer tijd besteden aan ondernemen. Slim samenwerken noemen we dat”.

Sterke punten

Mark: “We hebben ondernemers die 25 jaar of meer klant van ons zijn. Dan is er een vertrouwensband tussen de klant en ons kantoor en zijn er korte lijnen. Betrouwbaarheid en betrokkenheid naar de klanten toe is belangrijk voor ons. Wij zijn continue op zoek naar mogelijkheden om de bedrijfsvoering van onze klanten te verbeteren. Kortom: we staat voor kwaliteit, flexibiliteit, vakkennis en een concurrerende prijs”.

Band met vv Nieuwerkerk

V2N is al meer dan 10 jaar sponsor van onze club. Good old Goos Verkaik, de nestor van de onderhoudsploeg bij de club, tipte zijn toenmalige buurman Mark om sponsor te worden. Mark: “Ik wist dat Goos enorm veel werk verzette bij vv Nieuwerkerk en met hart en ziel aan de club verbonden was. De betrokkenheid van Goos om de club draaiende te houden sprak me enorm aan. Daarom ben ik sponsor geworden”. Mark Gouma is ook iemand, die de vriendschap met Goos is blijven koesteren en jaarlijks met hem een hapje gaat eten om even bij te praten!

V2N Accountants & Adviseurs

Veersedijk 63