Installatiebedrijf Van Wijngaarden is op zoek naar nieuwe medewerkers

Technisch Installatiebureau Van Wijngaarden, het Nieuwerkerks installatiebedrijf aan de Hoogeveenenweg 91 is een begrip in de regio en ver daarbuiten. Het bedrijf heeft een goede naamsbekendheid en een grote vaste klantenkring. Pim Kooijman (40 jaar) en Chantal Hoogendoorn (36 jaar) vormen samen de directie van het bedrijf. Overal op straat zie je de rood-witte Van Wijngaarden bestelauto’s opduiken. Pim: “Onze 45 medewerkers zijn van alle markten thuis op het gebied van loodgieterswerk, elektra en klimaatbeheersing. Pijlers waar we als bedrijf niet aan tornen zijn, kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Vaste klanten krijgen prioriteit bij nieuwe werkopdrachten. Maar waar mogelijk nemen we ook nieuw werk aan.”

Technisch personeel is welkom, héél erg welkom

Bij Technisch Installatiebureau Van Wijngaarden krijgen ze dagelijks veel telefoontjes van nieuwe klanten en bedrijven om werk te verrichten. Die toenemende vraag kent meerdere oorzaken. Pim:” Door de snel stijgende gasprijs neemt de vraag van particulieren naar warmtepompen of een nieuwe cv-ketel in combinatie met een hybride installatie sterk toe. Volgend jaar moeten alle kantoorgebouwen beschikken over energielabel C. Daarnaast hebben wij een meer dan goed gevulde orderportefeuille in renovatie- en nieuwbouwprojecten. Tel daarbij op dat er te weinig technische mensen de schoolbanken verlaten, en de roep om nieuw personeel is verklaard. Van Wijngaarden is op zoek naar loodgieters, elektriciens, cv-monteurs en onderhoudsmonteurs. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging of een carrière ambiëren in de installatietechniek, neem dan vooral contact met ons op!”

Sterke punten

De installatiewereld verandert snel. Van Wijngaarden speelt direct in op nieuwe ontwikkelingen. Chantal: “Een mooi voorbeeld van een duurzame aanpak, waar wij de totaalinstallatie hebben gedaan, is de nieuwe accommodatie bij de voetbalverenigingen LMO en IJVV Zwervers nabij Varkenoord op Rotterdam Zuid. Deze nieuwe accommodatie, die volledig energieneutraal is, bestaat uit één clubgebouw met 2 kantines en 20 kleedkamers. Recent hebben twee energie neutrale basisscholen opgeleverd in Capelle a/d IJssel en De Meern. Verder zijn we nu bezig om duurzame oplossingen te realiseren bij 36 nieuw te bouwen appartementen in Den Haag.”

Band met sportclubs

Chantal: “Wij zijn al langer sponsor van voetbalvereniging Nieuwerkerk. Dat doen we ook bij vv Capelle. Verder zijn we mede hoofdsponsor van het 1e Herenteam bij Tennisclub Nieuwerkerk. We vinden het belangrijk sportclubs te steunen. Ons doel is daarnaast om Technisch Installatiebureau Wijngaarden nog meer naamsbekendheid te geven.”

Interesse in werken bij Van Wijngaarden Installatiebureau? Neem dan contact op met Chantal Hoogendoorn, tel. 0180-313799. http://www.tibvanwijngaarden.nl/vanwijngaarden/vacatures.html

Van Wijngaarden B.V.

Hoogeveenenweg 91