Nieuwerkerk stopt met de Goalgetter

Beste leden, sponsoren en vrienden van vv Nieuwerkerk,

Helaas hebben het bestuur en de sponsorcommissie moeten besluiten om met het blad “Goalgetter” te stoppen.

Klik op de cover voor het hele blad

De volgende redenen brachten ons tot deze beslissing:

• De corona maatregelen (na de eerste nu de tweede golf). Hierdoor hebben we fors minder opbrengsten uit de kantine;
  • De vele goede, nuttige en mooie aanpassingen op ons sportcomplex (ondanks dat de Gemeente dit grotendeels bekostigt, hebben wij hier ook kosten aan);
  • De groeiende digitale wereld;
  • De vele werkzaamheden en de kosten om dit blad uit te geven
  • De contractuele onderhandelingen met de uitgever/ drukkerij van dit blad.

De afgelopen jaren waren we, uit kostenbesparing, al teruggegaan met het uitbrengen van het aantal edities per seizoen. Het afgelopen seizoen hadden we nog vier edities. Er is overwogen om dit aantal nog verder terug te brengen maar heeft het intern niet gehaald.

Door het niet meer uitbrengen van de “Goalgetter” geeft dit de club een besparing van ongeveer € 7.500, – per seizoen!

We gaan wel verder met de Presentatiegids en het blad Zakelijk waar we de komende twee jaren een mooie deal voor hebben.

De sponsoren die in de Goalgetter stonden met een advertentie, komen binnenkort op de website van vv Nieuwerkerk en Social Media. Hiervoor zijn de gesprekken intern in een gevorderd stadium.

Het zijn er teveel om op te noemen maar bij deze willen wij iedereen, vooral de eindredacteuren en de fotografen, bedanken die in het verleden hun steentje hebben bijgedragen om van de “Goalgetter” een mooi blad te maken!

Vriendelijke en sportieve groet,

Namens de sponsorcommissie,