De Grote Clubactie: De tussenstand en Inleveren van de boekjes

De Grote Club Actie verloopt weer zeer succesvol voor vv Nieuwerkerk! Inmiddels zijn er 2.387 loten verkocht, wat een opbrengst geeft van ruim 5.000 Euro! Dit is vooral te danken aan vele enthousiaste lotenverkopers bij vv Nieuwerkerk. Het kan nog beter worden, want tot 19 november mogen er nog loten worden verkocht.

Uiteraard hebben we onder al onze verkopers een top 4 lotenverkopers die we apart willen benoemen:

Qian Gretna                                  79 loten

Fajah Opschoor                           82 loten

Giovanni van Broekhoven        124 loten

Keanu Sadi                                    136 loten

Een geweldige prestatie en een mooie steun voor de vereniging. Voor het meest verkopende lid hebben we nog een leuk prijsje klaarliggen, dus zet hem nog even op en maak een goede eindsprint!

Naast onze verkoopsters en verkopers zijn er ook sponsors van onze club die Superloten hebben gekocht. Superloten zijn loten van ter grootte van 50 stuks. Deze sponsoren zijn we uiteraard ook veel dank verschuldigd en dit zijn:

Zuidplas Dakbedekkingen B.V.

T. Mulder B.V.

Bos Nieuwerkerk B.V.

Deze bedrijven bedanken we voor hun geweldige bijdrage aan ons jeugdvoetbal!

Ook hebben onze selectiespelers van het 1e en 2e elftal een aanzienlijk aantal loten gekocht. Ook zij worden hartelijk bedankt voor hun bijdrage aan het jeugdvoetbal bij vv Nieuwerkerk.

Inleveren van de boekjes aanstaande zaterdag 30 oktober vanaf 9.00 uur

Ten slotte: Komende zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur zijn Jenny Kiontke en Thijs Rotgans in de bestuurskamer aanwezig om de ingevulde verkoopboekjes in ontvangst te nemen, waarbij aan jullie de aanmoedigingspremie per verkocht lot wordt uitgekeerd.

Natuurlijk kunnen jullie ook nog nieuwe boekjes meenemen om de opbrengst voor onze club nog hoger te maken, op 20 november zitten we dan voor de laatste keer klaar om de boekjes te ontvangen.

TMR         Zuidplas Dakbedekking