Zaterdag startte de Grote Clubactie!

Ook dit jaar doet vv Nieuwerkerk weer mee aan de Grote Clubactie

In 2019 is door de Grote Club Actie een bedrag van € 3.500,- aan vv Nieuwerkerk uitbetaald. Dit jaar willen we dat uiteraard overtreffen! We hebben trainingsmaterialen nodig voor onze boardingvelden. En voor de trainingen op de nieuwe velden kunnen we nog wel wat nieuwe spelmaterialen gebruiken. Zo willen we extra doelen aanschaffen voor de pupillen en jongste jeugd. Met het geld van de Grote Clubactie kunnen we daar net wat extra’s voor doen! We hopen dus dat iedereen loten koopt!

Het kopen van loten kan nu ook digitaal!

Het kopen van loten kan op 2 manieren:

1. Met de boekjes: Door het invullen van de formulieren in het boekje kun je de Grote Clubactie machtigen om het bedrag van de loten van je rekening af te laten schrijven .
  2. Digitaal: De koper scant de QR Code op het boekje van de verkoper. De koper kan dan op zijn of haar smartphone de gegevens invullen en ontvangt dan na betaling direct de loten per mail! Kijk hier voor hoe het werkt. (clubactie.nl/instructie).

Daarnaast kunnen verkopers ook een persoonlijke verkooppagina krijgen!

Laat het ons weten en je ontvangt je persoonlijke digitale verkooppagina. Hiermee kan iedereen via jouw persoonlijke link, via bijvoorbeeld Whatsapp, loten kopen van de Grote Clubactie!

Lotenverkopers krijgen een kleine vergoeding

Omdat het belangrijk is om een grote opbrengst te krijgen, krijgen verkopers zoals de vorige jaren voor ieder verkocht lot een bedrag van 0,30 cent. Dit ter stimulering om zo veel mogelijk loten te verkopen.

De trekking vindt plaats op 9 december 2020.

Op de zaterdagen 3 en 17 oktober zijn Jenny Kiontke en Thijs Rotgans tussen 10.00 uur en 13.00 uur aanwezig om van de verkopers de ingevulde boekjes in ontvangst te nemen in de bestuurskamer. Ter plekke wordt dan het stimuleringsbedrag uitbetaald en kan er een nieuw boekje worden meegenomen.

Laten we er met z’n allen er een succes van maken!

Hein de Jong, Jenny Kiontke en Thijs Rotgans