Nieuwe Robey VVN collectie leverbaar in VVN shop

Op 10 maart 2023 heeft vv Nieuwerkerk een contract afgesloten met Voetbalshop.nl en Robey voor het leveren van de verenigingskleding en voetbalmaterialen voor vv Nieuwerkerk.

De vv Nieuwerkerk kledinglijn van het merk Robey is exclusief te koop in onze eigen VVN Shop op Sportpark Dorrestein en deze is regulier elke zaterdag geopend 9:30-12:30.

Op 23 maart heeft Voetbalshop.nl de eerste Robey kleding uitgeleverd aan vv Nieuwerkerk en op zaterdag 25 maart vindt de eerste verkoopdag plaats van de VVN Robey trainingscollectie in de VVN Shop 9:30-12:30. Tot 1 juli 2023 zijn onze artikelen extra scherp geprijsd.

De nieuwste Robey VVN wedstrijdtenues zijn de afgelopen weken ontworpen en gaan in productie en worden in juni in de VVN Shop verwacht, ruim voor het begin van het seizoen 2023-2024.

Uiteraard bestaat ook nu weer de mogelijkheid om een VVN team te sponsoren en aan te kleden incl. sponsoruitingen. Neem hiervoor z.s.m contact op met de VVN Shop of email naar algemenezaken@vvnieuwerkerk.nl zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en de drukte in juni voor kunnen zijn.

Voor leden die op zoek zijn naar (nieuwe) voetbalschoenen verwijzen wij graag door naar Voetbalshop.nl in Winkelcentrum De Koperwiek in Capelle a/d IJssel waar onze leden 10% korting krijgen op niet-afgeprijsde voetbalschoenen. De VVN Robey kleding is met nadruk NIET te koop in De Koperwiek en exclusief te koop in onze eigen VVN Shop.

Wij zijn als Bestuur van de vv Nieuwerkerk verheugd met deze samenwerking met Voetbalshop.nl en Robey en zien uit naar een vruchtbare samenwerking.

Namens het Bestuur vv Nieuwerkerk