Met de twaalfde man wint vv Nieuwerkerk altijd!

vv Nieuwerkerk is een fantastische club, met een mooi gevulde tribune als het eerste speelt. Iets dat er nu helaas even niet in zit. We kijken vooruit naar het moment dat weer 22 spelers op de grasmat de voetbalstrijd aangaan. Een strijd waar we weer graag even voor gaan zitten. Of staan, als het spannend wordt! De tribune is er helemaal klaar voor. En de tribunestoelen geven jou de kans om wat voor de club te doen.

140 kansen voor open doel

Onze nieuwe tribune telt 140 stoelen. Dat zijn dus 140 kansen om de club te supporteren. De eerste 140 leden die reageren kunnen van die kans gebruik maken! Een stoel sponsor je al voor 50 euro per jaar. Je bent sponsor voor minimaal drie jaar achter elkaar. Op de stoelen is een vak waar jouw naam als sponsor wordt vermeld. Zo heb je een stoel op de tribune van vv Nieuwerkerk! Wie wil dat nou niet?

Ongedurig type

Wil je sponsoren, maar heb je geen zitvlees en dus geen stoeltje nodig? Word dan sponsor als dertiende man. Voor 35 euro per jaar vermelden we jouw naam op het sponsorbord op de tribune.

Serieuze tegenstander

Onze huidige tegenstander heet Corona. Met deze tegenstander valt niet te spotten. Het zorgt ervoor dat er niet gespeeld kan worden, en ook dat de club geen inkomsten uit de kantine-omzet kan halen. Dat dit een forse tegenslag voor de club is, hoeven we je niet te vertellen. Om die reden vragen we je om de sponsorbijdrage voor drie jaar in 1x over te maken. Dit zorgt voor extra cash in deze periode waarin geen inkomsten te verwachten zijn, maar de uitgaven wel doorgaan. Met een extra sponsorbijdrage help je ons ook enorm. Elke extra euro is welkom!

Dank aan de vrijwilligers

Elke club wordt gedragen door vrijwilligers, dat is bij ons niet anders. De vrijwilligers van vv Nieuwerkerk tonen zich echt uitzonderlijk betrokken in deze coronatijd! Wij nemen onze pet af voor deze gemotiveerde club personen die het de leden week na week naar de zin maken.

Doe je mee?

Breng jij vv Nieuwerkerk in de winning mood, ook in deze tijd? Doe je mee als stoelsponsor of als dertiende man?

Namens het bestuur van VV Nieuwerkerk,

Marco van Zwol / Rob de Bruijn / Norbert Voshol

PR & Sponsorcommissie

06 55243370 of email: info@printpowermedia.nl

Spelregels

• De sponsoring van een tribunestoeltje is een sponsoractie.
  • Iedereen mag op de stoel met jouw naam gaan zitten.
  • Je mag ook meer dan één stoel sponsoren.
  • Er zijn maximaal 140 stoelen beschikbaar.
  • Plekken voor naamsvermelding als dertiende man zijn ongelimiteerd.
  • De sponsorbijdrage voor een stoeltje bedraag 50 euro jaarlijks.
  • Je bent stoelsponsor voor een periode van drie jaar.
  • Bij betaling van de bijdrage voor drie jaar in één keer, ontvang je 25 euro korting. Je betaalt dan 125 euro.
  • Je kunt vrijwillig extra doneren.
  • De sponsorbijdrage kun je overmaken op rekeningnummer NL76 RABO 0343 0562 59
  • Jouw stoeltje is gereserveerd na ontvangst van de sponsorbijdrage.
  • Kom je net te laat en zijn alle stoelen al gereserveerd op het moment dat we jouw aanvraag ontvangen, dan nemen we contact met je op om te vragen of je als dertiende man wilt meedoen.
  • Sponsor als dertiende man kan je ook voor één jaar zijn.
  • Slotdatum actie 31 december 2020

4 Replies to “Met de twaalfde man wint vv Nieuwerkerk altijd!”

1. Beste Marco, Rob en Norbert,
    Heel veel succes met deze extra donatie-actie! Hoop dat het onze leden aanspreekt en dat ze massaal meedoen; zodat VVN in 2021 hopelijk weer voetballend en financieel gezond in kan gaan. Wellicht is het goed om ons op de hoogte te
    houden hoe deze actie verloopt, mogelijk werkt dat stimulerend.
    Nogmaals veel succes en ook veel dank voor jullie inzet hierin.

Huub Donken

2. Goed plan van jullie en laten we hopen dat het ook aanslaat bij de achterban, want samen kunnen we de club mede dankzij dit initiatief door de moeilijke tijd helpen. Succes ermee!

3. Leuk om alle positieve reacties te lezen en Norbert bedankt voor het vertrouwen, heel veel succes met de stoeltjesactie!
    Uiteraard sponsort TAS graag een stoeltje op de nieuwe tribune van VV Nieuwerkerk!

Met vriendelijke groet,
    Team TAS