Gezocht: Gastvrouwen of gastheren in de commissiekamer op zaterdag

Op ons vorige bericht een paar weken geleden hebben we 2 reacties ontvangen van enthousiaste leden die willen meehelpen in de Commissiekamer. Daarmee zijn we er bijna, en zijn we nog op zoek naar enkele gastvrouwen en gastheren voor de zaterdagochtend en zaterdagmiddag! Wie komt ons helpen met deze voor de vereniging onmisbare functie!

We zoeken vanaf september gastheren en gastvrouwen voor 1 x per maand die gedurende een ochtend (8-12-uur) of middag (12-17 uur) aanwezig zijn.

Wat doen onze gastvrouwen en gastheren?

• Zij ontvangen de leiders van de teams en vertellen in welke kleedkamer ze zitten en op welk veld ze spelen.
  • Aan de scheidsrechter wordt de bal en grensrechtersvlaggen uitgereikt.
  • Na de wedstrijd worden deze spullen weer in ontvangst genomen en wordt de uitslag ingevoerd in een hiervoor beschikbare tablet.
  • Tussendoor is de gastheer of gastvrouw aanspreekpunt voor trainers en leiders met vragen over de wedstrijden op die dag. Uiteraard is er altijd iemand van het bestuur of de Jeugdcommissie aanwezig om te ondersteunen.

Spreekt het bovenstaande je aan en vind je het leuk om middenin het jeugdvoetbal te staan? En het gezicht te zijn van de jeugd van vv Nieuwerkerk? En onderdeel uit te maken van een team met enthousiaste en ervaren gastheren en vrouwen? Meldt je dan aan! Zo blijven we ervoor zorgen dat alles op zaterdag in goede banen wordt geleid. Een onmisbare en dankbare klus voor alle jeugdleden en spelers!

Interesse? Stuur een mail naar Hein de Jong op email jeugdvoorzitter@vvnieuwerkerk.nl. Natuurlijk kun je op zaterdag ook een keer komen kijken in de commissiekamer of je het leuk vindt!

A.J. Sonneveldt BV