Contributie seizoen 2023-2024

Meer dan 99% van de leden betaalt de contributie op tijd, dat is ontzettend fijn maar ook echt noodzakelijk bij zo’n grote vereniging. Om meer dan 2.000 leden bijna wekelijks te kunnen laten voetballen moeten wij ook uitgaven doen.

17 leden zijn meerdere opeenvolgende jaren benaderd om de contributie te voldoen, na herhaaldelijk aandringen is deze uiteindelijk voldaan. Dit zorgt voor onnodige irritatie en frustratie bij de zeer schaarse vrijwilligers binnen onze vereniging. Daarom heeft het bestuur besloten dat deze 17 leden voortaan de contributie bij vooruitbetaling verschuldigd zijn. Na betaling van de contributie zijn zij welkom om te trainen en wedstrijden te spelen. De betreffende leden zijn per brief geïnformeerd.

De contributie voor het nieuwe seizoen wordt voor alle spelende leden met € 20,– verhoogd. Op de laatste algemene ledenvergadering in november 2022 is dit besloten om daarmee de gestegen energieprijzen te compenseren. Eind augustus, begin september wordt de contributie gefactureerd naar het bij ons bekende emailadres. Onjuiste of gewijzigde adresgegevens kunnen doorgegeven worden via: ledenadministratie@vvnieuwerkerk.nl

De incasso van de contributie zal plaatsvinden in september 2023.

Het bestuur van vv Nieuwerkerk