Bestuurslid en Erelid René Vis overleden

Vandaag, vrijdag 21 juli 2023, bereikte ons het zeer trieste bericht dat ons zeer gewaardeerde bestuurslid en Erelid René Vis in de leeftijd van 70 jaar is overleden in het ziekenhuis te Leiden.

René was 51 jaar bestuurslid en heeft voor de vereniging heel veel betekend en droeg daarom ook met recht al geruime tijd de titel Erelid van vv Nieuwerkerk. René is bij de club begonnen als voetballer. Daarna o.a. scheidrechter en junioren-secretaris geweest in het toenmalige jeugdbestuur. Al snel werd René secretaris in het hoofdbestuur. En dat heeft hij 51 jaar met veel enthousiasme gedaan. We zullen hem als persoon, vriend en al zijn werkzaamheden voor de club, zeker gaan missen.

Voor al zijn werkzaamheden voor de club is René naast Erelid ook gewaardeerd in de vorm van de gouden waarderingsspeld van de KNVB en is René onderscheiden als Ridder in de orde van Oranje Nassau.

Wij wensen zijn familie, en vooral zijn vrouw Helmy en zijn kinderen, alle sterkte toe bij het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur van de vv Nieuwerkerk

P.s.: De kaart volgt.

8 Replies to “Bestuurslid en Erelid René Vis overleden”

1. Wat een gemis
    vooral zijn nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Rene goede reis vooral tijd in ons hart

2. Een zwaar verlies voor nabestaanden en de VV Nieuwerkerk.
    Een uniek persoon , meer dan 50 jaar belangeloos de VVN gediend, kortom een uniek persoon.

3. Wat een verschrikkelijk verlies voor de vereniging en natuurlijk ook voor zijn familie ,vrienden en bekenden. Als bestuurslid en commissielid heb ik heel veel in het verleden met hem samengewerkt in deze vereniging, Hij bezat een ontzettend grote kennis ,waar ik ook van geprofiteerd heb. ik wens zijn familie en een ieder , die hem zal missen heel veel sterkte toe om dit enorme verlies te kunnen dragen.
    Adrie van Wijland

1. Een groot verlies voor de familie. Mijn condoleances en veel sterkte toegewenst.
      De club zal zijn jarenlange inzet gaan missen. Meer dan een halve eeuw bestuurlijk actief geweest. Mijn diep respect hiervoor.

4. Rene rust zacht.
    Ik ben blij dat ik je nog niet zo lang geleden nog heb gesproken.
    Ik bewaar fijne herinneringen aan je.
    De familie wens ik heel veel sterkte.