Meld je aan voor de Scheidsrechterscursus!

Op maandagavond 25 oktober en 1 november organiseert de scheidsrechterscommissie een korte cursus om clubscheidsrechter te worden. Je wordt dan opgeleid om vanaf de JO13 op een groot veld de wedstrijden van onze jeugdteams in goede banen te leiden. Na de cursus wordt je door ervaren scheidsrechters begeleid om je eerste wedstrijden te gaan fluiten. En als jij gaat fluiten, zorgen wij voor het benodigde materiaal, zoals een tossmunt en een fluit, en een officieel scheidsrechterstenue!

Wat is er leuker om naast beweging ook nog eens een voetbalwedstrijd van dichtbij mee te maken? Schrijf je in voor deze cursus en help vv Nieuwerkerk om het aantal scheidsrechters te verhogen. En daarmee het voor onze voetballende kinderen nog leuker te maken op zaterdag!

Aanmelden kan op arbitrage@vvnieuwerkerk.nl