04 tot en met 08 januari 2023 Trainingskamp Nieuwerkerk 1

Op woensdagochtend 4 januari 2023 werd er verzameld in de kantine door Nieuwerkerk 1, staf, (deel van het) bestuur, genodigden en sponsoren voor het trainingskamp. De reis ging dit keer naar Valencia. Waar we in Nieuwerkerk vertrokken in de stromende regen werden we in Valencia ontvangen door de zon en blauwe lucht!

Tijdens het trainingskamp is er op de dag van aankomst een wijnproeverij geweest en een gezamenlijk diner in een restaurant. De dagen daarna werd er een training afgewerkt, een oefenwedstrijd tegen een 1ste klasser gespeeld in het Turia Park, een fietstocht door Valencia gemaakt en een padelbaan bezocht.  Uiteraard werd er ook een strandwandeling gemaakt en er was een voetbalquiz. En ook gezamenlijk werd de wedstrijd Valencia- Cadiz bezocht in Estadio Mestalla.  De laatste dag, zondag 8 januari 2023, was een vrije dag voor iedereen. Rond klok van 22:00 uur vertrokken we weer richting het koude, natte Nederland waar we om 00:20 uur landden op Schiphol.

Het trainingskamp werd mogelijk gemaakt door een eigen bijdrage van de spelers en de meereizende sponsoren: Hartog Bouw, GardeRobe, Zuidplas dakbedekkingen en Parfumerie Pour Vous. Dank aan deze sponsoren voor het mogelijk maken van dit trainingskamp .

Google Photo