Op een mooie zonnige dag aan het eind van het seizoen was het dan zover; onze voorzitter werd voor al zijn jarenlange inzet voor de voetbalvereniging Nieuwerkerk benoemd als Lid in de Orde van Oranje-Nassau! Een eer die hem toekomt na 23 jaar actief in het bestuur waarvan ongeveer 20 jaar als voorzitter.
Wethouder Sport Wiebe Zijlstra kwam langs op Sportpark Dorrestein voor een verrassing voor de club, maar ging al snel naar de loco-burgemeester-rol toen de ambstketen tevoorschijn kwam. En toen werd het woord tot de Hans gericht. Een mooie speech zorgde voor een schitterende sfeer bij het aanwezige publiek en Hans werd toegezongen. Toen Hans zelf mocht speechen kwamen de emoties los. Mooi dat deze uitreiking op zijn club, temidden van familie, vrienden en een groot publiek kon plaatsvinden.
Met dit lintje komt het aantal gedecoreerden bij de club dit jaar op drie. Tijdens de lintjesregen werden Jenny Kiontke en Ton Pille al benoemd.

Meer dan verdiend, gefeliciteerd Hans!