Tijdens de jaarlijkse lintjesregen zijn twee van onze oudgedienden benoemd tot Lid in Orde van Oranje-Nassau.
Jenny Kiontke is sinds de jaren ’80 van de vorige eeuw al actief in de jeugdcommissie en als wedstrijdsecretaris. Wat velen niet weten is dat ze naast het vrijwilligerswerk voor de voetbal bij nog veel meer vrijwilligerswerk betrokken is. Een indrukwekkende prestatie en het bestuur van voetbalvereniging Nieuwerkerk heeft de procedure voor deze Koninklijke benoeming dan ook van harte ondersteund!
Ton Pille is ook al vanaf die tijd actief in de voetballerij. Bij vv Nieuwerkerk is hij enige tijd secretaris geweest en heeft daarnaast sponsorzaken behartigd. Het fluiten van wedstrijden ging hem ook goed af en daardoor is hij voornamelijk als scheidsrechter en scheidsrechtersbegeleider actief geweest voor de KNVB. Na zijn ‘scheidsrechters-pensioen’ is hij weer meer voor de club actief en fluit zelf nog regelmatig en begeleidt hij onze clubscheidsrechters. Ook voor Ton hebben we een aanbeveling geschreven.
Van harte gefeliciteerd!
