vv Nieuwerkerk O23 kampioen van de 4e divisie!

Afgelopen zaterdag heeft VV Nieuwerkerk O23-1 het kampioenschap veilig kunnen stellen. Het team begon de uitwedstrijd tegen VV Groeneweg als koploper van de 4e divisie. Door zelf met 1-1 gelijk te spelen en het verlies van RKVV Roosendaal, zijn de mannen in de resterende twee competitiewedstrijden niet meer te achterhalen door de concurrentie. Het kampioenschap levert een mooie promotie op naar de 3e divisie voor komend seizoen. Een uitstekende prestatie en belangrijk voor de club met het oog op de doorstroming richting de hoofdmacht.

De helden die dit voorjaars-kampioenschap hebben gerealiseerd zijn: Finn, Tygo, Niek, Zainedinne, Sander,Tom, Ruben, Nicolay, Thijs, Xander, Luuk, Tim, Joeri, Wytsze, Mika, Jens, Rick, Jayson, Levi, Carlos, Kas (ZA1), Job (O19), Jurre (O19), Marco (O19), Noah (O19), Joep (O19), Fedson (O16) en de technische staf bestaande uit Maurice, Thijs en Jeroen.

E.e.a. was niet mogelijk geweest zonder de mensen binnen onze vereniging en de hulp van onze sponsoren.