VV Nieuwerkerk O23 kampioen en promoveert naar de 2e divisie!

Vorige week zaterdag heeft vv Nieuwerkerk O23 het kampioenschap in de 3e divisie E definitief veiliggesteld. Het beloftenteam begon de laatste speelronde tegen RV&AV Sparta O23 als koploper en won met 2-1. Dit was alweer de 11e overwinning van het seizoen. Op hetzelfde moment verloor directe concurrent BVCB met 5-2 bij RKDEO. Het kampioenschap is dik verdiend en levert een mooie promotie op naar de 2e divisie. Een uitstekende teamprestatie en belangrijk voor de club met het oog op de ontwikkeling van talenten voor de hoofdmacht.

De helden die dit kampioenschap hebben gerealiseerd zijn Niels, Job, Niek, Marco, Tom, Lars, Fadi, Jurre, Jeffrey, Gyan, Thijs, Joep, Sem, Quinten, Mika, Jens, Nick, Tygo, Jayson (ZA1), Tygo (ZA2), Diego (O21), Ben (O21), Luuk (O21), Devanté (O21), Boika (O21), Daniel (O19), Nathan (O18) en de technische staf bestaande uit Thijs, Hugo, Zaine en Sander.

Uiteraard was e.e.a. niet mogelijk geweest zonder de hulp en inzet van veel mensen binnen de club en sponsoren. Het team en de club spreekt zijn speciale dank richting de sponsoren:

Auto-sleutel.nl – Vita Hypotheekadvies – AGV International – Kantoor te huur 010 (OFMO) – Printpowermedia – T. Mulder Rotterdam – Twigt

2 Replies to “VV Nieuwerkerk O23 kampioen en promoveert naar de 2e divisie!”

1. Opnieuw een mooi resultaat met verdiende promotie. Daarnaast ook succes in de beker met een zege op ARC (kampioen in de andere afdeling) en daarmee plaatsing voor de derde ronde. Van harte proficiat aan de spelers en staf. Goede promotie van de club.