vv Nieuwerkerk is een club waarmee ik graag geassocieerd wil worden

De naam van zijn bedrijf, Den Ouden Assurantiën, pronkt al jaren op de shirts van het eerste Zaterdagelftal. Teun Willem: “Daar ben ik toch wel trots op. Ik ben een echte Nieuwerkerker van geboorte en heb bij deze club mijn hele jeugd met veel plezier gevoetbald. En nu speel ik er nog steeds, op de donderdagavond bij de 35+ club. Mijn band met de club is dan ook intensief te noemen. Ik kom er graag en zie dat er een goede organisatie staat. Kortom een gezellige familievereniging, waar de sfeer opperbest is.”

Voetbal doet me wat

Teun Willem: “Het afgelopen jaar, tijdens de Corona-tijd, was voor mij als voetballiefhebber behoorlijk behelpen. Ik was dan ook als een kind zo blij toen we in juni dit jaar weer een partijtje mochten spelen, zonder bij elkaar in de buurt te komen. Dan ervaar je opeens hoe leuk het spelletje is en hoe groot de sociale factor van voetbal.” Naast het voetbalveld, speelt Teun bij Margriet in de zaal, zwemt zijn baantjes in het Polderbad en doet wekelijks nog een duurloopje van 5 á 6 km. Het verbaast dan ook niet dat hij geen grammetje vet te veel heeft en zijn jeugdige uitstraling, ondanks 52 jaar, intact blijft.

Hoofdsponsor Teun Willem den Ouden

Bij Den Ouden Assurantiën (DOA) staat de deur voor advies open

Bovendien staat de koffie klaar als u langskomt op het gezellige kantoor aan het Kroonkruid 38. Teun Willem: “Bij DOA maken we tijd vrij voor een persoonlijk gesprek met onze klanten. Want financiële dienstverlening is mensenwerk, dat is zeker.” Het is dan ook mooi dat het onafhankelijk platform Advieskeuze.nl voor klanttevredenheid bij DOA een rapportcijfer van 9.5 geeft.

DOA voor een gedegen Pensioenadvies

Zoals bekend gaat het pensioenstelsel in ons land volledig op zijn kop. Zowel het pensioen van werknemers als voor ondernemers wijzigt hierdoor rigoureus. Vooral steeds meer bedrijven maar ook particulieren (bijv. bij vroegpensioen) kloppen bij DOA aan voor advies. Teun Willem: “We zijn inmiddels een grote speler in ons land geworden voor bedrijven, die een beroep op ons doen om hen hierbij een helpende hand te bieden.”

Hypotheekadvies

Bij DOA kan je voor het afsluiten van een hypotheek uit meer dan 40 hypotheekverstrekkers kiezen. Pluspunt is dat het kantoor u met een onafhankelijk advies ter zijde staat. Voor starters, doorstromers naar een nieuwe woning of voor het oversluiten van uw hypotheek is DOA daarom het juiste adres.

Enige bank in Nieuwerkerk

Teun Willem: ”Wij zijn nog de enige bank in Nieuwerkerk waar je binnen kunt lopen om al uw geldzaken te regelen. Het is toch schrijnend dat meer dan een miljoen 80-plussers in ons land onthand is door de sluiting van plaatselijke banken. Wij, als Regiobank, vervullen die maatschappelijke rol gelukkig wel.”

Den Ouden Assurantiën

RMIA Registermakelaardij in Assurantiën