VV Nieuwerkerk 🤝 Graham’s Soccerlife Academy

Beste leden, ouders en supporters van vv Nieuwerkerk,

Om onze jeugdspelers extra kansen te bieden voor hun voetbalontwikkeling is het bestuur van vv Nieuwerkerk verheugd om aan te kondigen dat vv Nieuwerkerk een samenwerking is aangegaan met Graham’s Soccerlife Academy.

Deze samenwerking biedt onze jeugdspelers extra mogelijkheden om individuele training te krijgen en zich verder te ontwikkelen.

Graham’s Soccerlife Academy zal ervaren coaches leveren die onze jeugdspelers zullen begeleiden bij het verbeteren van hun technische vaardigheden, tactisch inzicht en mentale kracht. Dit stelt onze jeugdige atleten in staat om zich te ontwikkelen tot nog completere voetballers.

We kijken uit naar de mogelijkheden en voordelen die deze samenwerking met zich meebrengt voor onze jeugdspelers en voor vv Nieuwerkerk als geheel.

Met sportieve groet,

Het bestuur van vv Nieuwerkerk

Wil je meer informatie over trainen bij Graham’s Soccerlife Academy?

Neem dan contact op via 06-4182 2525

Aanvullende informatie

• De groepen zijn nooit groter dan 10 deelnemers
  • We houden vast aan positieve coaching, altijd en overal!
  • Er zijn drie leeftijdsgroepen
    • 6-7-8 jaar
    • 9-10-11 jaar
    • 12-13-14 jaar *

(*) In de leeftijdsgroep 12-13-14 trainen we alleen met aanvallers, middenvelders of verdedigers.
Voor keepers is er keeperstraining.

Trainingsdagen

• Woensdagen op veld 1 om 13:30 – 14:45 uur
  • Vrijdagen op veld 1 om 16:30 – 17:45 uur
  • Zondagen om 10:00 – 11:15

In overleg kunnen er bij voldoende aanmeldingen extra tijdstippen worden gepland op de bovengenoemde dagen.

• De kosten bedragen 21,80 euro
  • Lessen worden met minimaal een pakket van 5 lessen afgenomen dmv een strippenkaart.
  • Upgraden kan per 5 lessen.