Vijf sponsoren hebben hun handtekening gezet

Op dinsdag 14 juni hebben vijf sponsoren een driejarig contracten ondertekend, te weten:

• Hoofdsponsor Den Ouden Assurantiën heeft zijn contract verlengd (Teun Willem den Ouden)
  • Co -sponsor Goud bedrijfshuisvesting (Richard Goud) van sub naar Co-sponsor
  • Nieuwe Subsponsor restaurant Muller & Co (Sebastiaan Ter Maaten)
  • Nieuwe reclamebordsponsor KapsenbergvanWaesberge (Norbert Voshol)
  • Nieuwe reclamebordsponsor BC-Zonnepanelen (Kees Luijt)

Dit hebben we gedaan in restaurant Muller & Co, Kerklaan 13-15 te Nieuwerkerk aan den IJssel. Helaas was de nieuwe Co-sponsor Hartog Bouw (Philippe den Hartog) verhinderd.

Ook is een driejarig contract ondertekend met het grafisch bedrijf KapsenbergvanWaesberge over het maken van de magazines: Presentatiegids en Zakelijk.

Naast de bestuursleden en bovenstaande sponsoren waren ook de andere Co-sponsoren aanwezig om met elkaar kennis te maken. Dit is een succes gebleken en smaakt naar meer ontmoetingen met alle sponsoren. Aanwezig waren:

TIB van Wijngaarden (Pim Kooijman); Eticoll (Wilco Laurier); Maxaro (Jeroen Schagen); Michels administraties (Peter Michels) en T. Mulder Rotterdam (Hans Jeroense)

Het bestuur bedankt de sponsoren hartelijk die een contract hebben ondertekend.

Verder bedanken wij alle aanwezigen voor de gezellige bijeenkomst en hun nuttige inbreng op deze mooie zomeravond.

Hier kun je de foto’s zien van de avond

Namens het bestuur,

Rob de Bruijn