Ubuntu Voetbalkamp Bij vv Nieuwerkerk!

Kom je ook naar het leukste voetbalkamp van Nieuwerkerk? Tijdens het vv Nieuwerkerk Voetbalkamp leer je beter voetballen en gaan we andere toffe dingen doen. Je gaat veel voetballen onder leiding van toptrainers en die maken van jou een betere voetballer!

Dit kamp is ook voor niet-leden!

Thema:
Tijdens iedere editie van het vv Nieuwerkerk Voetbalkamp staat een ander inspirerend thema centraal. Binnen de thema’s leren we kinderen nieuwe dingen die van toepassing zijn in het leven van een sporter. Tijdens het vv Nieuwerkerk Voetbalkamp in de herfstvakantie is het thema: FC24.

Is dit nou echt wat voor uw zoon of dochter? Schrijf uw kind snel in via deze link.

Mocht u nog vragen hebben, mail dan gerust naar info@ubuntu-sport.com.

We verwelkomen uw kind graag op 19 en 20 oktober bij het vv Nieuwerkerk Voetbalkamp in de herfstvakantie

Met vriendelijke groet,

Team Ubuntu Sport