TMR Rotterdam al meer dan een decennium verweven met vv Nieuwerkerk

Hans Jeroense is naast voorzitter van Nieuwerkerk ook directeur van de technische groothandel T. Mulder Rotterdam B.V. TMR is een echt familiebedrijf dat al 60 jaar toonaangevend is als groothandel voor aannemers en installatiebedrijven. Het bedrijf heeft twee vestigingen, één in Rotterdam Noord en zoon Stefan runt de vestiging op Zuid. Hans en Stefan geven leiding aan een kleine 20 man personeel. Elke morgen staan ze om 5 uur(!) paraat om leveranciers, die niet in de file willen staan, te ontvangen. Hans: “Ik ben trots op mijn zoon Stefan. Ook op Marvin, mijn andere zoon, die als tandarts bij Mondzorg in Nieuwerkerk werkt”. Die trots geldt ook zijn vrouw Lianne met wie hij de inkoop van materialen doet. Naast dat hij als voorzitter menig uurtje actief is voor de club, is Hans Jeroense al meer dan een decennium co-sponsor van de club.

Assortiment

TMR heeft een uitgebreide voorraad van bijvoorbeeld dakbedekkingen, sanitair, centrale verwarming, gereedschappen, bevestigingsmaterialen en loodgietersbenodigdheden. Naast veel aannemers en installatiebedrijven in de regio behoren gemeenten, ziekenhuizen, zorginstellingen en de grote Rotterdamse woningcorporaties tot de klantenkring. Hans: “Voor laatstgenoemden verzorg ik sleutel- en sluitplannen in het kader van veilig wonen. Dat werk heb ik vroeger van mijn vader geleerd”. Op de vraag in hoeverre de energietransitie bij TMR een rol speelt, zegt hij: “Ja, ook wij leveren warmtepompen. Binnenkort moet ik 30 waterpompen leveren bij een woningbouwproject in Sliedrecht. De omslag naar energiezuinige woningen gaat zeker gebeuren, maar het zal nog wel jaren zal duren omdat de kosten voor veel mensen een drempel vormen”.

Over Corona gesproken

Hoe staat de club er financieel eigenlijk voor na een jaar waarin de competitie werd stilgelegd? Hans: “We slaan ons er doorheen, dankzij de medewerking van trainers, die financieel meewerkten en de inzet van veel vrijwilligers met diverse acties. Daarnaast houden onze sponsors zich aan de gemaakte afspraken. Wat ik zelf de afgelopen maanden sterk gemist heb, zijn de sociale kontakten. Wat zou het toch mooi zijn als we binnenkort weer gezellig op het terras kunnen zitten. En na afloop van een wedstrijd met elkaar een lekker biertje drinken”.

Met onze eigen jongens stappen vooruit maken

Hans: ”We hebben daarom besloten om een elftal “onder de 23 jaar” te formeren. Daarmee gaan we talentvolle jeugdspelers helpen zich verder te ontwikkelen, zodat de stap naar het 1e elftal makkelijker gezet wordt. Verder zie je bij de jeugd dat de aanpak van hoofd jeugdopleiding Raoul Graham heel succesvol is. De jeugdselecties spelen nu op een hoger niveau en voetballen allemaal volgens eenzelfde systeem. Tot slot willen we met het aantrekken van Paul de Willigen als verenigingsmanager ook de organisatie binnen de club verbeteren. We maken zeker stappen vooruit”.

TMRMulder Rotterdam B.V.

Veilingweg 12-20