Subsponsor: Salet Uitvaartverzorging

Enige maanden terug is Salet Uitvaartverzorging sub-sponsor geworden bij de vv Nieuwerkerk

Wanneer u te maken krijgt met het overlijden van een dierbare komt er veel op u af. Om u in deze moeilijke periode zoveel mogelijk uit handen te nemen en te ondersteunen zijn wij er voor u. Bij ons heeft u altijd direct persoonlijk contact met Jeroen of Roxanna Salet en samen met u zorgen wij er voor dat uw dierbare een mooi afscheid krijgt. Wij hebben dan ook met Salet Uitvaartverzorging de volgende missie:

“Een mooi en gedenkwaardig afscheid voor iedereen“.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen de uitvaart krijgt die hij of zij verdient. Er zijn veel mogelijkheden om een uitvaart helemaal te laten verlopen zoals u dat wenst. Op de website van Salet Uitvaartverzorging kunt u een deel van alle mogelijkheden bekijken. Natuurlijk kunnen wij altijd alle wensen persoonlijk bespreken en bekijken wat er mogelijk is.

Contact

Bij het overlijden van uw dierbare kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zijn dag en nacht bereikbaar op 010-707-1540.

Bezoek ook de website van Salet uitvaartverzorging daar ziet u de vele mogelijkheden die bespreekbaar zijn: www.Saletuitvaartverzorging.nl

Wij bedanken Jeroen en Roxanna Salet voor het sub-sponsorschap bij de vv Nieuwerkerk en wensen hen veel succes met hun bedrijf.

Namens het bestuur en de sponsorcommissie,

Norbert Voshol en Rob de Bruijn