Steun de collecte van het Fonds Gehandicaptensport en daarmee ook vv Nieuwerkerk

Op 1 april start de campagnemaand van Fonds Gehandicaptensport. Tijdens deze periode zetten zij in heel Nederland sporters met een handicap in de spotlights. Onderdeel van de campagnemaand is de landelijke collecteweek. In deze collecteweek van 4 tot en met 10 april vragen meer dan 9.000 trouwe ambassadeurs aandacht voor alle sporters met een handicap. En vv Nieuwerkerk collecteert mee! De opbrengst die bij vv Nieuwerkerk wordt opgehaald komt voor 50% ten goede aan vv Nieuwerkerk. Met deze collecte steun je dus met je donatie niet alleen het Fonds Gehandicaptensport maar ook het G-voetbal bij vv Nieuwerkerk!

Het Fonds Gehandicaptensport heeft dankzij eerdere donaties in 2019 maar liefst 387 projecten ondersteund, waarmee ze 42.172 mensen met een handicap hebben gestimuleerd om te gaan sporten.

Bij vv Nieuwerkerk steunen we het Fonds Gehandicaptensport omdat we als grote voetbalvereniging middenin de samenleving staan en er voor iedereen de gelegenheid moet zijn om bij ons te voetballen. Dit doen we bij onze vereniging met een grote groep G-voetballers, in alle leeftijden. Dit zijn voetballers met een lichamelijke en/of een verstandelijke beperking, die bij vv Nieuwerkerk nooit buitenspel staan!

Doe mee met deze collecte. Steun aan het Fonds Gehandicaptensport betekent steun aan het G-voetbal bij vv Nieuwerkerk. Een dubbeslag dus!

Via deze link kun je jouw donatie geven!