Start Grote Clubactie op zaterdag 23 september

Op zaterdag 23 september 2023 start de Grote Clubactie. Wij doen ook mee en wij willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Met de opbrengsten van de vorige jaren hebben we een grote bijdrage kunnen leveren aan diverse investeringen binnen de vereniging.

Ook dit jaar gaan we weer loten verkopen, onze grote  vereniging heeft constant behoefte aan veel spelmaterialen, er wordt veel gebruikt en deze kosten heel veel geld.  Met name onze grote jeugdafdeling profiteert hiervan.

Gelukkig weten we dat op jullie hulp gerekend kan worden, dus ga naar ouders, ooms, tantes, buren en verder in jullie buurt om veel loten te verkopen.

Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-! Hieronder vind je meer informatie over deze Clubactie.

In 2022 heeft de Grote Club Actie € 10.571,- opgebracht. En daarom doen we met vv Nieuwerkerk weer mee met de Grote Clubactie!

Het kopen van loten kan op 2 manieren:

1. Met de boekjes: Door het invullen van de formulieren in het boekje kun je de Grote Clubactie machtigen om het bedrag van de loten van je rekening af te laten schrijven .
  2. Digitaal: Via een speciale link kunnen loten worden gekocht op een speciaal hiervoor gemaakte mobiele website.

Alle verkopers krijgen een persoonlijke verkooppagina

Alle leden in de JO8 tot en met de JO13 krijgen een persoonlijke link met een persoonlijke pagina waarmee je loten kan kopen van de Grote Clubactie. Check hiervoor je mail! Heb je de link niet ontvangen en wil je ook een persoonlijke verkooppagina? Neem dan contact op met ons.

Lotenverkopers krijgen een kleine vergoeding

Omdat het belangrijk is om een grote opbrengst te krijgen, krijgen verkopers zoals de vorige jaren voor ieder verkocht lot een bedrag van 0,30 cent. Dit geldt ook als je digitaal loten koopt via een persoonlijke pagina.

Zuidplas Dakbedekking

Er is ook een Superlot!

Voor personen of bedrijven die onze vereniging een warm hart toedragen is er de mogelijkheid een superlot te kopen. Dit lot heeft de waarde van 50 loten! Wil je dit lot kopen, neem dan contact op met Thijs Rotgans, 06-12203484.

De trekking vindt plaats op 28 november 2023.

Is je boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij Jenny Kiontke en Thijs Rotgans, op 7 oktober en 28 oktober 2023 in de bestuurskamer van vv Nieuwerkerk.  Zij zorgen ervoor dat het verder in orde komt. Wil je meer verkopen? Een nieuw boekje willen zij jou met plezier geven. Ter plekke wordt dan het stimuleringsbedrag uitbetaald en kan er een nieuw boekje worden meegenomen.

Laten we met z’n allen er een succes van maken!

Hein de Jong, Jenny Kiontke en Thijs Rotgans

2 Replies to “Start Grote Clubactie op zaterdag 23 september”

1. Goedemiddag,

Wij hebben een vraagje.
    We hebben nog geen persoonlijke link ontvangen van de grote clubactie.
    Wanneer kunnen wij de link verwachten zodat onze zoon Joey Schouten (JO9-8) ook loten kan verkopen?