Subsponsorschap Beerentsen/Sterling Notarissen

Onze subsponsor Beerentsen/Sterling Notarissen is afgelopen zomer bij ons gestart en heeft het sponsorschap van onze voormalige subsponsor Notariskantoor Van der Hammen overgenomen. Wij zijn verheugd dat het sponsorschap zo één op één is voortgezet.

Over Beerentsen/Sterling Notarissen

Beoordeelt u een notaris op zijn prijs of op zijn waarde?

Het laatste, wat ons betreft. Want een notariskantoor dat z’n werk goed doet, kan in nogal wat zaken waarde toevoegen. Waarde voor ondernemers, waarde voor families. Zo’n notatiskantoor zijn we, bij Beerentsen/ Sterling Notarissen. Twéé kantoren zelfs, want u bent welkom in Nieuwerkerk aan den IJssel en in Zevenhuizen.

We staan voor u klaar

In deze twee kantoren staan we voor u klaar met alle kennis en creativiteit die we maar in huis hebben. En vooral met de belangrijkste accessoire die een notaris moet hebben: een luisterend oor. Om vragen goed te doorgronden. Om problemen van meerdere kanten te belichten. Zie verder op onze website www.beerentsen-sterling.nl

Kennismaken? De deur staat altijd open. Maak een afspraak en we reserveren tijd voor u!

Vestiging Zevenhuizen
Dorpsstraat 100