Seniorencommissie zoekt vers bloed!

VV Nieuwerkerk heeft wekelijks op zaterdag zes en op zondag 10 teams actief op de velden. Om te zorgen dat dit zo probleemloos mogelijk verloopt is er de seniorencommissie.

Op zaterdagmiddag tussen 17.00 en 18.30 uur en zondag tussen 9.00 en 14.15 uur zorgt deze commissie voor het spelplezier van 300 Nieuwerkerkse voetballers en uiteraard ook die van de scheidsrechters en tegenstanders.

Om te zorgen dat seizoen 2020-2021 goed zal verlopen zijn we op zoek naar uitbreiding in de vorm een enthousiaste vrijwillig(st)er. Samen met vijf andere vrijwilligers draag je in wisseldienst zorg voor o.a. de commissiekamer op wedstrijddagen.

Lijkt het je leuk om een bijdrage hieraan te leveren of wil je eerst meer informatie: bel dan 0618170297, Remco Verkuil .
Voetbalkennis is niet nodig en (voetbal)plezier volgt zodra je je aangemeld hebt!!