Rouwkaart en uitvaart René Vis met ereronde over Sportpark Dorrestein

Tot groot verdriet van ons allen, is ons afgelopen vrijdag 21 juli jl. bestuurslid en erelid René Vis ontvallen. Aanstaande donderdag 27 juli 2023 is de mogelijkheid tot afscheid nemen en condoleren en vrijdag 28 juli 2023 zal de uitvaartplechtigheid van René plaatsvinden. Details vindt u in bijgaande rouwkaart.

Voorafgaande aan de uitvaartplechtigheid op vrijdag 28 juli 2023 zal de rouwstoet rond 11:00 uur een ereronde maken over Sportpark Dorrestein waarbij René voor de allerlaatste keer zijn zo geliefde vv Nieuwerkerk zal bezoeken.

Laten wij vanuit vv Nieuwerkerk gezamenlijk René het respect en de eer bewijzen die hem meer dan toekomt na meer dan 51 jaar belangeloze inzet voor onze club.

Rouwkaart Rene Vis

Namens het bestuur van vv Nieuwerkerk

2 Replies to “Rouwkaart en uitvaart René Vis met ereronde over Sportpark Dorrestein”

1. Wij willen iedereen condoleren met het gemis zijn zelf met vacantie dus kunnen er helaas niet bij zijn wel in gedachten zijn wij erbij
    Wij wensen veel sterkte toe
    Gr Ton en Diny

2. Rene.
    Rust zacht. Ik heb fijne herinneringen aan je en ben blij dat ik je nog niet zolang geleden
    nog heb gesproken,
    Ik wens de familie veel sterkte.