Open clinic op 3 juli

Ben je geboren in 2014,2015 of 2016? En ben jij het grote voetbaltalent van de toekomst, of vind je het gewoon leuk om met (nieuwe) vriendjes en vriendinnetjes te voetballen bij vv Nieuwerkerk? Dan organiseren wij voor jou op zaterdag 3 juli 2021 een voetbalclinic. Deze clinic is voor leden en voor niet-leden, voor jongens en voor meisjes, voor kinderen uit Nesselande, Capelle Schollevaar, Nieuwerkerk. of elders. Iedereen is welkom! Neem dus ook je vriendjes en vriendinnetjes mee die in deze jaren zijn geboren. We gaan anderhalf uur trainen en lol maken onder begeleiding van diverse ervaren jeugdtrainers. Zowel techniek als partijvormen komen voorbij en we maken er een leuke en sportieve ochtend van. Zo weet je wat je kunt verwachten als je bij ons komt voetballen.
Wanneer: Zaterdag 3 juli 2021 om 11:00 uur
Aanwezig om 10:50 uur
Waar: veld 7 Sportpark Dorrestein, vv Nieuwerkerk
Op 3 juli zijn ook jullie ouders en familieleden welkom om te komen kijken en om gezellig iets te komen eten en drinken op ons gezellige terras of in de kantine.
Wil je komen? Meld je dan aan via email vvnf0@hotmail.nl. Geef je naam en je geboortejaar door. Dan weten de trainers op hoeveel spelertjes we kunnen rekenen zodat ze de training daarop kunnen aanpassen.
Michels administratie