Laatste kans: Inleveren boekjes Grote Clubactie za 19 nov 10-12 uur

De Grote Clubactie loopt momenteel. Met de loten van de Grote clubactie zijn ook dit jaar weer mooie prijzen te winnen.

De laatste mogelijkheid om de verkoopboekjes in te leveren en de beloning voor de verkopers te innen is op zaterdagochtend 19 november 10:00-12:00 uur in de bestuurskamer bij Thijs Rotgans.

Kijk hier voor de prijzen: https://www.clubactie.nl/lotenkopers/prijzen-uitslag/

De start van de actie is op zaterdag 24 september. De trekking vindt plaats op 6 december 2022.

Een lot kost 3 Euro. Daarvan gaat € 2,40 naar vv Nieuwerkerk.

De opbrengst gaat naar het Jeugdvoetbal.

De Grote Clubactie levert voor vv Nieuwerkerk ieder jaar weer iets extra’s op. Dit jaar gebruiken we de opbrengst om trainingsmaterialen voor de teams en kleding voor de niet-selectie trainers en leiders te kopen. In het verleden hebben we mede dankzij de Grote Clubactie de boardingveldjes kunnen realiseren.

Het kopen van loten kan op 3 manieren:

1. Digitaal: Via de digitale verkooppagina van vv Nieuwerkerk. Deze pagina is via deze link te bereiken: Verkooppagina vv Nieuwerkerk. Op deze pagina kun je je gegevens achterlaten en kun je aangeven hoeveel loten je koopt.
  2. Door het scannen van de QR code op het lotenboekje van de verkoper kom je ook op een digitale verkooppagina. Hier kun je dan ook nog de naam van de verkoper invullen.
  3. Persoonlijk bij een verkoper: Hier koop je een papieren lot. Door het invullen van de formulieren in het verkoopboekje met loten van de verkoper

Alle jeugdspelers bij vv Nieuwerkerk hebben een digitale persoonlijke verkooppagina! Op zaterdag 24 september ontvangt iedereen tot en met de JO15 per email de link naar deze verkooppagina!

De digitale persoonlijke verkooppagina staat op naam. Je kunt dan als verkoper bijhouden hoeveel loten je hebt verkocht. De link kan de verkoper zelf vervolgens verspreiden aan bijvoorbeeld vrienden, kennissen en familie via mail of Whatsapp. Zij kunnen dan op de pagina van de verkoper loten kopen voor de Grote Clubactie! Heb je deze email niet ontvangen maar wil je toch een digitale persoonlijke verkooppagina? Laat het ons weten en je ontvangt de link er naartoe.

Er is ook een Superlot!

Voor personen of bedrijven die onze vereniging een warm hart toedragen is er de mogelijkheid een superlot te kopen. Dit lot heeft de waarde van 50 loten! Wil je dit lot kopen, neem dan contact op met Thijs Rotgans, 06-12203484.

Laten we er met z’n allen er een succes van maken!

Hein de Jong, Jenny Kiontke en Thijs Rotgans

BLANSJAAR  Eticoll  Brasserij De Berg