Nieuwe reclameborden maker en sub-sponsor: Goos Reclamemakers B.V.

Vv Nieuwerkerk heeft een nieuwe reclamebordenmaker gevonden in Goos Reclamemakers te Ouderkerk aan den IJssel. Het bedrijf van Marcel Goos is al jaren reclamebordsponsor bij ons en wij zijn blij dat Goos Reclamemakers deze borden nu voor ons gaat maken. Hiernaast maakt hij al wat langer voor ons de reclamedoeken langs veld 3. Inmiddels is Goos reclamemakers bij ons sub-sponsor geworden en daar zijn we zeer blij mee !

Meer info over Goos reclamemakers en uw offline communicatie partner in reclame

Goos Reclamemakers bestaat uit een team van professionals met elk hun eigen expertise. We komen graag langs om uw vraagstuk aan te horen onder het genot van een lekker kopje koffie. De studio tovert uw vraagstuk om tot een onderscheidend concept. Onze adviseurs weten alles over materialen, prijzen en planning. De ambachtelijke handen die het échte drukwerk van hoge kwaliteit produceren en uw opdracht snijden, vouwen, stanzen en nieten.

Producten

Alles voor de (offline) communicatie van jouw bedrijf onder één dak! Wij leveren een groot assortiment van diverse huisstijldragers. Staat jouw gewenste product hier niet bij? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden want niets bij ons is onmogelijk. Zie website: www.goosreclamemakers.nl

Goos reclemmakers B.V.
Harmanshoeve 8
2935 AT Ouderkerk aan den IJssel Email: info@goosrm.nl
Telefoon: 0180-683215

Wij, vv Nieuwerkerk, wensen Goos Reclamemakers veel plezier met het maken van de reclameborden en danken hen voor het upgraden van het sponsorschap !

Namens het bestuur en de sponsorcommissie,

Norbert Voshol en Rob de Bruijn

Goos Reclamemakers