Nieuwe bestuursleden vv Nieuwerkerk

Het bestuur van vv Nieuwerkerk is zeer verheugd u te kunnen mededelen dat er nieuwe bestuursleden gevonden zijn om de vacante posities op te vullen.

Na het plotselinge overlijden van Rene Vis deze zomer was de post van Secretaris vacant en hiervoor hebben wij een waardige invulling gevonden in de persoon van Nick Rockx. Nick is bijna 40 jaar lid van onze vereniging en voetbalt zelf nog actief in het oudste team van VVN, Zondag 6, en daarnaast fluit hij regelmatig een wedstrijd en maakt hij deel uit van de commissie voor Normen en Waarden van VVN. Daarnaast zullen leden Nick kennen als oud-raadslid in de Gemeente Zuidplas.

De positie van bestuurslid Technische Zaken was de afgelopen jaren veelal vacant en ad interim ingevuld door Hans Jeroense, hiervoor hebben wij in de persoon van Henry Rutten een geschikte permanente invulling gevonden. Henry is sinds een jaar of 5 actief binnen vv Nieuwerkerk als trainer en technisch coördinator in de bovenbouw voor een aantal jeugdselectieteams. Voordat Henry bij Nieuwerkerk actief werd was hij o.a. trainer bij VOC, Spartaan’20 en Zwaluwen.

Daarnaast heeft Rob de Bruijn aangegeven zijn rol als bestuurslid Sponsorzaken graag over te dragen aan Norbert Voshol, zodat Rob na vele intensieve jaren bij vv Nieuwerkerk het rustiger aan kan gaan doen, maar daarbij wel actief te blijven voor vv Nieuwerkerk. Norbert is sinds enkele jaren actief binnen de Sponsorcommissie van vv Nieuwerkerk en o.a. ook actief betrokken geweest bij de oliebollenacties en de organisatie van de Lex Jeroense Cup 2023. Rob zal de komende periode richting Algemene Ledenvergadering gebruiken om zijn taken aan Norbert over te dragen.

Tenslotte was na het overlijden van Rene Vis, de functie van Vice-voorzitter vacant geworden binnen het bestuur. Hein de Jong zal naast Jeugdvoorzitter ook als vice-voorzitter fungeren in het bestuur van vv Nieuwerkerk.

De samenstelling van het bestuur wordt hiermee als volgt, waarbij de formele bekrachtiging zal moeten plaatsvinden op de volgende Algemene Ledenvergadering:

Voorzitter: Hans Jeroense
Secretaris: Nick Rockx
Penningmeester: Tanco Mulderij
Jeugdvoorzitter: Hein de Jong (tevens vice-voorzitter)
Sponsor zaken: Norbert Voshol
Technische zaken: Henry Rutten
Algemene zaken: Ralph Maassen

Wij heten Nick, Henry en Norbert van harte welkom in het bestuur en wensen hen heel veel succes.

Het Bestuur

4 Replies to “Nieuwe bestuursleden vv Nieuwerkerk”

1. Ik wens de nieuwe bestuursleden van harte succes, wijsheid, uithoudingsvermogen en vooral ook: veel plezier in hun werk voor vv Nieuwerkerk