Inleveren loten Grote Clubactie en tussenstand

De Grote Clubactie is bijna afgelopen en loopt nog tot 13 november.

Aanstaande zaterdag 28 oktober kunnen de boekjes met verkochte loten worden ingeleverd en worden de vergoedingen uitbetaald aan de lotenverkopers. Dit kan tussen 10.00 uur en 13.00 uur in de Bestuurskamer.

Heb je nog geen lot gekocht dan kan dat ook hier via deze link: Loten vv Nieuwerkerk

Hiermee steun je vv Nieuwerkerk en maak je ook nog kans op mooie prijzen!

In onderstaande afbeelding vind je de tussenstand van de verkochte loten en de opbrengst. De opbrengst gaat worden besteed aan nieuw meubilair in de kantine en aan het jeugdvoetbal in het algemeen, zoals spelmaterialen en kleding voor leiders en trainers!

Top 5 Teams met meest verkochte loten:

1.     JO13-3     204 loten
  2.     JO13-4     204 loten
  3.     JO8-6       171 loten
  4.     JO12-5     158 loten
  5.     JO11-1     155 loten

Voor de winnaar wordt een mooie training verzorgd vanuit de selectie van Zaterdag 1! Daarnaast ontvangt de individuele winnaar een mooie prijs, onder andere een tegoedbon in onze winkel. Wie dat wordt houden we nog even geheim!

koenraads jfpvajfpvastgoedonderhoud

2 Replies to “Inleveren loten Grote Clubactie en tussenstand”