“Ik ben van de feesten en partijen”

Esther den Haan-Hoogendoorn stapte in 2021 over naar Muller & Co. Ze is bij beide vestigingen verantwoordelijk voor de evenementen. “Ik ben van de feesten en partijen, dat deed ik eerder bij Van der Valk in Blijdorp. Toen ik een keer bij Muller & Co in Berkel kwam, voelde ik me thuis. Echt een moderne tent met een hippe sfeer. Ik ben daar later getrouwd en vanuit de contacten die toen ontstonden ben ik overgestapt naar Muller & Co. Ik ben hier helemaal op mijn plek. Als ik mijn ideale horecagelegenheid zou moeten beschrijven, dan kom ik bij Muller en Co uit.

“In Nieuwerkerk timmeren we met onze evenementen goed aan de weg. We hebben recent het bargedeelte verbouwd, zodat de ruimte nog beter geschikt is voor een borrel of een feest. Veel mensen kennen de opkamer nog niet, dat is een sfeervolle ruimte met een eigen bar waar je kan vergaderen of ook een feest kan geven, of waar je in een intieme setting kan trouwen. En we hebben natuurlijk een groot terras, waar mensen graag zitten na een wandeling of een fietstocht. Deze unieke locatie, het oude station van Nieuwerkerk, heeft veel mogelijkheden.”

“Er is hier niet zoveel horeca in de buurt, ook in Nesselande eigenlijk niet. Daarmee hebben we een belangrijke functie voor mensen die in de buurt wat willen eten of drinken. Onze feesten worden ook goed bezocht. Op de website kun je ons programma vinden. We hebben maandelijks een 80’s en 90’s feest met een DJ, op koningsdag en -nacht pakken we altijd flink uit en ieder jaar organiseren we een haringparty waar we de nieuwe haring proeven onder muzikale begeleiding van een Shantykoor. Zo maken we het nog leuker om in Nieuwerkerk en omgeving te wonen.”

“In horecagelegenheden is de sfeer cruciaal. Daar besteden we bij Muller & Co veel aandacht aan. Mooi meubilair, verlichting waardoor je je thuis voelt, akoestiek die een volle ruimte toch aangenaam maakt en bovenal gezellige en enthousiaste mensen als personeel. Als het eten dan ook nog goed is, komen mensen graag terug naar zo’n plek. If you can dream it, you can do it. Dat is ons motto.”