Gezocht: barcommissie leden en kantinemedewerkers!!

Iedereen zal ongetwijfeld meegekregen hebben dat Ton Boonekamp aan het einde van dit seizoen stopt met het vervullen van de bardiensten in de kantine van vv Nieuwerkerk.

Uiteraard laat dit een groot gat achter dat we als vereniging met zijn allen moeten gaan zien op te vullen. We zijn een grote vereniging met heel veel leden en SAMEN kunnen we heel veel bereiken. Als bestuur van vv Nieuwerkerk doen we daarom een beroep op onze leden en vragen we aan onze leden om het verenigingsgevoel te laten spreken. Wij zoeken voor volgend seizoen vrijwilligers die zitting willen nemen in de BARCOMMISSIE van vv Nieuwerkerk en mee willen helpen om de bezetting van de kantine in het nieuwe seizoen te coördineren.

Daarnaast zoeken we ook vrijwilligers die (bij voorkeur op regelmatige basis) kantinediensten willen draaien in het nieuwe seizoen.

Heb je interesse om hier op de een of andere manier een bijdrage aan te leveren dan horen we graag op korte termijn van jou.

Aanmeldingen/vragen kunnen gestuurd worden naar algemenezaken@vvnieuwerkerk.nl of via 06-51473126 (Ralph Maassen).

Mogen wij op jullie bijdrage rekenen?!

Namens het bestuur van vv Nieuwerkerk