Feyenoord komt deze zomervakantie naar VV Nieuwerkerk

In de zomervakantie komt Feyenoord naar VV Nieuwerkerk voor een 3-daags Feyenoord Soccer Camp én keeperskamp op woensdag 21, donderdag 22 en vrijdag 23 augustus 2024, van 09.00 tot 15.00 uur. Is jouw zoon of dochter een fanatieke voetballer of keeper die graag plezier maakt en nieuwe voetbalvrienden wil ontmoeten tijdens de vakantie? Dan is dit de perfecte gelegenheid. Schrijf je hier in!

Over het Feyenoord Soccer Camp Een team van enthousiaste en ervaren trainers zorgt ervoor dat je kind(eren) op een veilige en verantwoorde manier kan leren en groeien als voetballer. Het programma omvat diverse trainingen, spelletjes en andere leuke activiteiten. Voor elk kind wordt het een onvergetelijk Soccer Camp!

Wat kunnen deelnemers verwachten?

· Voor jongens en meiden van 6 t/m 16 jaar

· Jouw eigen Feyenoord Soccer Schools tenue

· Aanwezigheid van oud-speler Feyenoord bij de activiteiten

· Begeleiding van gediplomeerde trainers

· Dagelijkse lunch, tussendoortjes en drinken

Deelname aan het 3-daagse Feyenoord Soccer Camp bedraagt € 249,-. Ga snel naar www.feyenoord.nl/soccerschools voor meer informatie of om je zoon/dochter in te schrijven.