Eerste exemplaar blad Zakelijk voor Hans Jeroense

Op zaterdag 15 april jl. heeft onze voorzitter, Hans Jeroense, het eerste exemplaar van het blad Zakelijk in ontvangst genomen, Hans kreeg dit exemplaar overhandigd door Norbert Voshol, commercieel directeur en partner bij Kapsenberg van Waesberge. Kapsenberg van Waesberge is dé drukkerij van Rotterdam, ze drukken gewoon huisstijlen, folders en boeken. Ongewoon goed. En dat doen ze al sinds 1590.

Kapsenberg van Waesberge heeft de acquisitie, vormgeving en het drukwerk voor deze uitgave van het blad Zakelijk voor haar rekening genomen.

De interviews zijn afgenomen en uitgewerkt door Marcel de Dood. De fotografie is gedaan door Jolanda van het Kaar en de coördinatie lag in handen van Rob de Bruijn.

Met een mooi eindresultaat om trots op te zijn!

Het blad Zakelijk is uiteraard verkrijgbaar in de kantine van vv Nieuwerkerk en bij leden woonachtig in Nieuwerkerk of directe omgeving wordt het blad ook thuisbezorgd (mits het goed adres geregistreerd staat in de ledenadministratie).

De digitale versie van het blad Zakelijk is ook beschikbaar via deze link.