Een woning kopen of verhuisplannen? Bij Scheele Makelaars bent u aan het juiste adres.

Scheele Makelaars is een begrip in Nieuwerkerk en daarbuiten. Mark Scheele (49 jaar) nam het makelaarskantoor in 2001 over van zijn vader, die in 1982 in Dorrestein startte. Mark werkt op het kantoor aan het Raadhuisplein met een team van 4 medewerksters, waaronder zijn vrouw Evelien. Op de vraag wat de sterke punten zijn van Scheele, zegt hij: “Onze sterke betrokkenheid bij de koper of verkoper van een woning. Bij verkoop brengen we de woning uitgebreid in beeld via ondermeer vastgoedplatform Funda, Facebook en Instagram. Daarnaast is op onze eigen website een professionele videopresentatie te zien van de woning. Bij aankoop van een woning, zorgen we ervoor dat onze klant een weloverwogen beslissing kan nemen, met een door ons opgesteld gedegen advies”.

Krapte op de woningmarkt

Er is een schreeuwend tekort aan woningen in ons land. De kranten staan er dagelijks vol van. Ook in Nieuwerkerk bestaat een toenemende vraag naar woningen. Mark Scheele (49 jaar) heeft door zijn jarenlange ervaring zicht op de woningmarkt in de regio. Mark: “Nieuwerkerk is voorlopig uitgebouwd, nu in Esse Zoom Laag de laatste woningen opgeleverd worden. Nieuwerkerk moet nu snel meer appartementen bouwen voor senioren. Door de vergrijzing is de behoefte hieraan groot. Door appartementen te bouwen snijdt het mes aan twee kanten: het creëert doorstroming en geeft jonge mensen de kans om een eengezinswoning te kopen. In het Koningskwartier in Zevenhuizen gaan voor de zomer nog 75 woningen in de verkoop. Rijwoningen, twee onder één kap en vrijstaande bungalows. Ons kantoor zal de verkoop gaan doen. De komende twee jaar worden daar nog 400 woningen gebouwd. In het toekomstige vijfde dorp zullen zo rond 2024 de eerste woningen worden gerealiseerd”.

Koffiebekers

Mark en Evelien hebben twee zoons en een dochter. Eén zoon hockeyt en dochter Isabel voetbalt bij de jongens van JO13-5 van Nieuwerkerk. Mark: “Isabel heeft van jongs af aan al tegen een bal getrapt. Fijn toch dat zij zo’n plezier in voetballen heeft? Bij elke wedstrijd van Isabelle ga ik kijken. Het leuke bij voetbalclub Nieuwerkerk is, dat ik er veel vrienden tegenkom, oude bekenden en klanten. Nieuwerkerk is een gezellige, goed geleide club, waar ik me wel mee verbonden voel. Zo heb ik de club onlangs gratis 40.000 koffiebekers geschonken met onze naam erop”.

Scheele Makelaars,

Raadhuisplein 25,