Een elektraklus gun je aan Ron Holleman

Al 27 jaar werkt Ron Holleman (57 jaar) bij mensen thuis in Nieuwerkerk aan den IJssel. Hij doet alles wat elektra betreft in zijn uppie. Van groepskasten plaatsen in huis tot Centrale Antenne Inrichting (CAI) aanbrengen. De leidingen (ver)plaatsen bij aanschaf van een nieuwe keuken en tuinverlichting aanbrengen in de tuin. Daarnaast doet hij al het loodgieterswerk zoals het plaatsen van meng-, douche-, badkamer- en keukenkranen en de afvoer maken. En mocht u een dakbedekker nodig hebben of een cv-monteur, Ron regelt het voor je. Ron Holleman is het type workaholic die 6 dagen per week hard werkt en altijd op pad is. Door mond-op-mondreclame heeft hij een grote klantenkring opgebouwd. Hij zit nooit om werk verlegen. Daarom heeft hij op zijn bedrijfsbus zelfs geen reclame-uiting aangebracht.

Vakmanschap is meesterschap

Ouderen weten het misschien nog. In een ver verleden was dit de reclameslogan van Grolsch bier. Maar het is zeker ook van toepassing op Ron Holleman. Hij is niet alleen een vakman, maar met zijn “gouwe handen” behoort hij zeker tot het “Gilde van de ambachtsman”. Iedereen in ons dorp weet dat Rosis Installatie prima werk aflevert. Ron: “De klant vraagt en ik maak het! Offertes uitbrengen doe ik dan ook niet. Mijn credo is “afspraak is afspraak”. Als ik zondagmorgen mijn facturen verstuur naar mijn klanten, dan weet ik dat iedereen maandag al betaalt”.

Sponsor VVN

Ron: ”Ik ben al meer dan 10 jaar bordsponsor van vv Nieuwerkerk. Mijn zoon Davey voetbalde destijds bij de jeugd. Ik heb zelf niks met voetbal. Dat geschreeuw langs de lijn, man ik moet er niets van hebben”

Bij mijn vertrek loopt hij direct mee naar buiten. Naar een volgende klus. Ron: Even bij tuincentrum Van der Dussen een koffiezetapparaat aansluiten”. Stil zitten is er bij Ron niet bij!

Rosis Installatie

Stationsplein 40