De Grote Clubactie komt eraan!

Ook  dit jaar doet vv Nieuwerkerk weer mee aan de Grote Clubactie

In 2019 is door de Grote Club Actie een bedrag van € 3.500,- aan vv Nieuwerkerk uitbetaald en daar hebben jullie, lotenverkopers, voor gezorgd. Natuurlijk gaat onze dank ook uit naar de naar de mensen die de loten gekocht hebben.

Na de realisatie van onze boardingvelden zijn er nu verschillende doelen!

Met de opbrengsten van de vorige jaren hebben we een grote bijdrage kunnen leveren aan het aanleggen van mooie boardingvelden voor jullie. Een fantastisch resultaat! Dit jaar kan de vereniging in deze voor iedereen moeilijke tijd wel wat extra geld gebruiken. We hebben nog wat nodig voor wat extra mooie attributen voor onze boardingvelden. En voor de trainingen kunnen we nog wel wat nieuwe spelmaterialen gebruiken. Zo willen we extra doelen aanschaffen voor de pupillen en jongste jeugd. Met het geld van de Grote Clubactie kunnen we daar net wat extra’s voor doen!

We hebben dus weer jullie medewerking nodig!

Gelukkig weten we dat op jullie hulp gerekend kan worden, dus ga met het lotenboekje naar ouders, ooms, tantes, buren en verder in jullie buurt om veel loten te verkopen. De teams die de loten gaan verkopen zijn: MO11, MO13, JO8, JO9, JO10, JO11, JO12 en JO13. Ook nu weer zullen we de verkoopboekjes verspreiden via de lettercoördinatoren en de leiders.

Het verkopen van loten kan nu ook online!

Het verkopen van loten kan nu op 2 manieren:

1. Met de boekjes: Hiermee kun je per boekje 20 personen machtigen om het bedrag van de loten van hun rekening af te laten schrijven door het invullen van de formulieren.
  2. Digitaal: De koper scant de QR Code op je boekje. De koper kan dan op zijn of haar smartphone de gegevens invullen en ontvangt dan na betaling direct de loten per mail! Kijk hier voor hoe het werkt. (clubactie.nl/instructie).

Met contant geld op zak lopen hoeft dus niet!

Je kunt ook een persoonlijke verkooppagina maken voor nog meer verkopen!

Laat het ons weten en je ontvangt je persoonlijke digitale verkooppagina. Hiermee kun je bijvoorbeeld per Whatsapp je ouders, buren, vrienden en vriendinnen vragen om loten van de Grote Clubactie te kopen!

Zelf krijgen de lotenverkopers ook een kleine vergoeding

Omdat het belangrijk is om een grote opbrengst te krijgen, willen we jullie zoals de vorige jaren voor ieder verkocht lot een bedrag van 0,30 cent uitbetalen. Dit ter stimulering om zo veel mogelijk loten te verkopen.

De landelijke lotenverkoop start op 19 september 2020

De trekking vindt plaats op 9 december 2020. Op de zaterdagen 3 en 17 oktober zijn Jenny Kiontke en Thijs Rotgans tussen 10.00 uur en 13.00 uur aanwezig om de ingevulde boekjes in ontvangst te nemen in de bestuurskamer. Ter plekke wordt het stimuleringsbedrag uitbetaald, tevens kan er een nieuw boekje worden meegenomen.

We rekenen graag op jullie medewerking!

Hein de Jong, Jenny Kiontke en Thijs Rotgans