De actieve rol van Michels bij vv Nieuwerkerk

Michels Administratie en Belastingadvies BV houdt zich bezig met meer dan alleen cijfers en boekhouding. Ze hechten waarde aan het welzijn van anderen, aan de maatschappij. Hands-on als ze zijn, geven ze daar ook invulling aan, zoals in de actieve rol van sponsor én aanjager bij vv Nieuwerkerk.

Betrokken sponsor vv Nieuwerkerk

Michels steunt vv Nieuwerkerk. Niet alleen financieel, ze denken ook mee als betrokken partner. Peter Michels heeft een plan ontwikkeld om invulling te geven aan een verdere maatschappelijke ontwikkeling voor sponsors van vv Nieuwerkerk. Ofwel, hoe kan vv Nieuwerkerk sponsors actiever bij de club betrekken?

Sponsors (van voetbalteams) doen dit vaak zonder tegenprestatie. Juist voor sponsors zou een maatschappelijke tegenprestatie een diepere invulling kunnen geven aan hun MVO-doelstellingen. Teams en spelers worden bewust gemaakt van maatschappelijke thema’s en kunnen een actieve bijdrage leveren aan goede doelen.

Samen kansen creëren

Door sponsors, teams en goede doelen aan elkaar te koppelen ontstaat een enorme kans voor vv Nieuwerkerk, bedrijven, goede doelen, teams, trainers en i spelers om samen te werken, waarbij alle partijen invulling kunnen geven aan hun afzonderlijke doelstellingen. Zo ontstaan voor alle betrokkenen positieve kansen op het gebied van imago, reclame (marketing), samenwerking en maatschappij. Naast afzonderlijke kansen, overlappen deze ook. Medewerkers zetten zich in als vrijwilliger en vrijwilligers van verschillende initiatieven in de regio komen met elkaar in contact. Kortom, volop regionale kruisbestuivingen! Een mooie manier om partijen en mensen met elkaar te verbinden en samen kansen te creëren.

Op de foto, van links naar rechts: Floris Galenkamp (trainer JO19-1), Leontien Zijlaard-van Moorsel, Peter Michels (Michels BV, sponsor vv Nieuwerkerk en penningmeester Leontienhuis), Erik Prinsen (Groepstrainer JO11 selectie)

Donatie aan het Leontienhuis

Recent hebben twee selectiegroepen JO19-1 en JO11 € 750 gedoneerd aan het Leontienhuis. De twee teams organiseerden verschillende acties en een sponsorloop om hun eigen voetbalkamp te financieren. Het restant hebben zij als gift gedoneerd aan het Leontienhuis in Zevenhuizen. Het Leontienhuis coacht mensen met een eetstoornis en hun naasten naar herstel. Leontien Zijlaard-van Moorsel, oprichtster van het huis, nam de waardecheque persoonlijk in ontvangst.