Contract verlenging met sponsor iHobby

Eigenaar Anita Korevaar is al jaren sponsor bij onze vereniging en heeft met name veel dames teams aangekleed en mede daardoor is het damesvoetbal bij vv Nieuwerkerk op de kaart gebracht. Ook omdat haar dochters van kleins af aan bij ons voetballen dan wel gevoetbald hebben.

Over iHobby

iHobby is ontstaan uit de passie voor creativiteit. Met meer dan 15.000 producten in ons assortiment, bieden we een schatkist aan mogelijkheden voor zowel beginners als ervaren hobbyisten. Of je nu op zoek bent naar de nieuwste trends of verlangt naar vertrouwde favorieten, bij iHobby hebben we alles wat je nodig hebt.

Ons uitgebreide blog staat vol inspiratie en stap-voor-stap tutorials om je creatieve reis te begeleiden. Bovendien kun je zowel online op onze website als offline in ons iHobby Experience Center winkelen, waar je de materialen kunt voelen en de nieuwste trends kunt ontdekken.

We zijn constant bezig met het verkennen van nieuwe trends en hobbies, om jou de beste creatieve ervaring te bieden. Stap binnen in onze wereld van inspiratie en creëer iets bijzonders met de beste materialen.

Op de bijgevoegde foto ziet u de dochter (Isis) van Anita Korevaar die het sponsorcontract ondertekent samen met voorzitter Hans Jeroense.

Het bedrijf I Hobby is gevestigd aan het Raadhuisplein 31A te Nieuwerkerk aan den IJssel. Telefoon: 0180-393533 en website: www.ihobby.nl

Namens de sponsorcommissie

Norbert Voshol en Rob de Bruijn