Bij Den Ouden Assurantiën krijg je een persoonlijk advies op financieel gebied

Den Ouden Assurantiën bestaat al meer dan vijftig jaar.  Vijfentwintig jaar ervan stond Teun den Ouden sr. aan het roer. Wie kende hem niet? Daarna nam zoon Teun Willem de dagelijkse leiding over. Wat bleef, is dat mensen nog steeds zo bij Den Ouden kunnen binnenlopen om hun bankzaken, verzekeringen of een hypotheek te regelen. Teun Willem: “We kennen onze klanten en hechten net als de meesten van hen aan het persoonlijk contact. In zo’n gesprek over de persoonlijke situatie, kunnen wij aangeven wat de best passende oplossing voor u is.

Overwaarde op uw koophuis?

Teun Willem: “Bij Den Ouden Assurantiën (kortweg DOA) kun je als klant kiezen uit meer dan 30 hypotheekverstrekkers. Ieder met hun eigen voorwaarden. Wij zijn onafhankelijk in ons advies. Daarom kunnen we maatwerk leveren bij de wensen van de klant. Naast het verstrekken van nieuwe hypotheken, waar we het druk mee hebben, zijn er steeds meer mensen die vragen om de overwaarde van het woonhuis te gebruiken.  Vooral energiebesparende maatregelen in- en buitenshuis, waaronder zonnepanelen, spelen hierbij een rol”.

Pensioenleeftijd nu 67 jaar

Onze gediplomeerde pensioenadviseurs helpen u bij de keuze voor een “goede oudedagvoorziening, aldus Teun Willem. Voor bedrijven regelen wij dat voor hun personeel. En bij vragen over een aanvullend pensioen kan een lijfrente of een beleggingsadvies zomaar de oplossing betekenen.

Verzekeringen checken?

De medewerkers van DOA kunnen uw verzekeringen, die u jaren geleden heeft afgesloten, nagaan of ze nog actueel zijn en nog nodig zijn. Ook geven zij een passend advies over bijvoorbeeld verzekeringen op arbeidsongeschiktheid, -uw woonhuis of uw ziektekosten. Voor leden van v.v. Nieuwerkerk hebben wij bovendien een aantrekkelijk aanbod. Bij het afsluiten van een schadeverzekering (auto, -fiets, -reis, -woonhuis e.d.) krijgen leden 10% korting van ons!

Regiobank, nu ook voor zakelijke klanten

In het gezellig ingerichte kantoor van DOA aan het Kroonkruid is ook De Regiobank gevestigd. De enige bank in Nieuwerkerk. Nederland telt 550 Regiobanken, verspreid over ons land! Teun Willem: “Steeds meer mensen kiezen daarom voor de Regiobank. Volgens een recent onderzoek van de Consumentenbond zijn klanten met een waardering van maar liefst 9,4 het meest tevreden over hun lokale bank.

Den Ouden Assurantiën & voetbalvereniging Nieuwerkerk hebben een hechte band

Den Ouden Assurantiën is al 13 jaar hoofdsponsor van de club. Een uniek verschijnsel in de sponsorwereld. Teun Willem: “Dat onderstreept het vertrouwen dat wij als bedrijf en v.v. Nieuwerkerk in elkaar hebben. Een grote club met een puike organisatie, daar wil ik graag mee geassocieerd worden. Daarnaast voetbal ik graag. Zo mocht ik op de eerste lentedag, zondag 21 maart jl., na vijf maanden door Corona niet gevoetbald te hebben, eindelijk weer met de 35+ groep bij Nieuwerkerk tegen een balletje trappen. Man, wat was dat weer fijn!

RMIA Registermakelaardij in Assurantiën

Kroonkruid 38